-
Postów
159 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Drobne poprawki do wdrożenia. 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: HKU\S-1-5-21-299502267-515967899-682003330-1004\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://searchinterneat-a.akamaihd.net/h?eq=U0EeCFZVBB8SRggbcQgAUg5BGRhAc1gBTA1BQ1EOIV9aUxQXEVAUJVsOAgBJFAQFIk0FA1ADB0VXfVBdFElXTwhpNVdfDVw/REE= HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\AboutURLs,Tabs: "hxxp://www.interia.pl/#utm_source=instalki1&utm_medium=installer&utm_campaign=instalki1&iwa_source=installer_instalki" BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper -> {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} -> C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll => Brak pliku URLSearchHook: [s-1-5-21-299502267-515967899-682003330-1004] UWAGA => Brak domyślnego URLSearchHook EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Pobierz i uruchom AdwCleaner - opcja Skanowanie. Pokaż log fixlog.txt i log z AdwCleanera.
-
Problem rozwiązany. Temat zamykam.
-
Przyznaję, źle dobrałem słowa, przepraszam. Chodzi nie tyle o skuteczność samego antywirusa, co o opinie na temat firmy (kontrowersje i manipulacje wyników dają obraz na ten temat). W zależności od wielkości zjawisk sugeruję pewne działania mające na celu eliminację określonych rozwiązań z systemu, niezależnie od innych czynników. Nie mam nic do jakości integracji zewnętrznych silników typu BitDefender.
-
W systemie działa adware Jungle Net. Do tego drobne szczątki akamaihd. Na początek: 1. Przez Panel sterowania odinstaluj: Stare wersje programów: Adobe Flash Player 10 ActiveX; Adobe Flash Player 10 Plugin; Adobe Shockwave Player 11.5; Java 6 Update 14 Adware Jungle Net 2. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://searchinterneat-a.akamaihd.net/h?eq=U0EeCFZVBB8SRggbcQgAUg5BGRhAc1gBTA1BQ1EOIV9aUxQXEVAUJVsOAgBJFAQFIk0FA1ADB0VXfVBdFElXTwhpNVdfDVw/REE= HKU\S-1-5-21-299502267-515967899-682003330-1004\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://searchinterneat-a.akamaihd.net/h?eq=U0EeCFZVBB8SRggbcQgAUg5BGRhAc1gBTA1BQ1EOIV9aUxQXEVAUJVsOAgBJFAQFIk0FA1ADB0VXfVBdFElXTwhpNVdfDVw/REE= HKU\S-1-5-21-299502267-515967899-682003330-1005\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://searchinterneat-a.akamaihd.net/h?eq=U0EeCFZVBB8SRggbcQgAUg5BGRhAc1gBTA1BQ1EOIV9aUxQXEVAUJVsOAgBJFAQFIk0FA1ADB0VXfVBdFElXTwhpNVdfDVw/REE= URLSearchHook: [s-1-5-21-299502267-515967899-682003330-1004] UWAGA => Brak domyślnego URLSearchHook SearchScopes: HKLM -> DefaultScope {EF547B0C-94AA-46E7-A3AD-E1AB89534083} URL = hxxp://searchinterneat-a.akamaihd.net/s?eq=U0EeE1xZE1oZB1ZEfQEJUAFCFgUbbVoLAABcFQVBJBRZB1tDDFMTJQ5dAw8SGA0WcR9aFQQTSEcFME0FCFwEURNNfXNND14dRHtGNA==&q={searchTerms} SearchScopes: HKLM -> {EF547B0C-94AA-46E7-A3AD-E1AB89534083} URL = hxxp://searchinterneat-a.akamaihd.net/s?eq=U0EeE1xZE1oZB1ZEfQEJUAFCFgUbbVoLAABcFQVBJBRZB1tDDFMTJQ5dAw8SGA0WcR9aFQQTSEcFME0FCFwEURNNfXNND14dRHtGNA==&q={searchTerms} SearchScopes: HKU\S-1-5-21-299502267-515967899-682003330-1005 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = hxxp://searchinterneat-a.akamaihd.net/s?eq=U0EeE1xZE1oZB1ZEfQEJUAFCFgUbbVoLAABcFQVBJBRZB1tDDFMTJQ5dAw8SGA0WcR9aFQQTSEcFME0FCFwEURNNfXNND14dRHtGNA==&q={searchTerms} SearchScopes: HKU\S-1-5-21-299502267-515967899-682003330-1005 -> {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = hxxp://searchinterneat-a.akamaihd.net/s?eq=U0EeE1xZE1oZB1ZEfQEJUAFCFgUbbVoLAABcFQVBJBRZB1tDDFMTJQ5dAw8SGA0WcR9aFQQTSEcFME0FCFwEURNNfXNND14dRHtGNA==&q={searchTerms} R2 Service Mgr JungleNet; C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\31f7a620-acbd-4f84-82db-5e231b8ad5de\plugincontainer.exe [1049312 2015-10-13] () R2 Update Mgr JungleNet; C:\Program Files\Common Files\31f7a620-acbd-4f84-82db-5e231b8ad5de\updater.exe [613088 2015-10-12] () S4 IntelIde; Brak ImagePath C:\Documents and Settings\Administrator\Pulpit\Terraria 1.3.0.5.lnk C:\Program Files\Mozilla Firefox C:\Documents and Settings\All Users\Mozilla C:\Documents and Settings\Admin\Dane aplikacji\Mozilla C:\Documents and Settings\Admin\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Mozilla Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\Mozilla /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\mozilla.org /f Reg: reg delete HKLM\SOFTWARE\MozillaPlugins /f Reg: reg delete HKCU\Software\Mozilla /f Reg: reg delete HKCU\Software\MozillaPlugins /f CMD: net user ASPNET /delete Hosts: Reboot: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 3. Wyczyść Google Chrome: Zresetuj synchronizację (o ile włączona): KLIK. Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Resetowanie ustawień. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Szukaj > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy niedomyślne śmieci (o ile będą). Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz. 4. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt.
-
Wszystko w porządku. Usuń ręcznie z dysku C: plik GMER. Zastosuj Delfix oraz wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. To tyle.
-
Wygląda na to, że FRST nie może poradzić sobie z wpisem. Zrobimy to "ręcznie". 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: Reg: reg add HKLM\SOFTWARE\Clients\StartMenuInternet\chrome.exe\shell\open\command /ve /t REG_SZ /d "\"C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe"" /f Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Zrób nowy log FRST z opcji Skanuj (Scan) (bez Addition i Shortcut). Dołącz też plik fixlog.txt.
-
Proszę bardzo. Mając dwa (lub więcej) antywirusy włączone jednocześnie nie tylko zwiększa się ilość pobieranych zasobów systemu, ale, co ważniejsze, programy "walczą ze sobą", co przekłada się m.in. na spowolnioną pracę systemu, fałszywe detekcje oraz restarty systemu. Wracając do tematu... 1. W logach widać nieaktywne wpisy od programów CyberLink, Synaptics Pointing Device Driver oraz TomTom. Czy programy były deinstalowane? Jeżeli tak, to w jaki sposób? 2. Do doczyszczenia kilka pozostałości. Otwórz Notatnik i wklej w nim: HKLM-x32\...\Run: [updateLBPShortCut] => "C:\Program Files (x86)\CyberLink\LabelPrint\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\LabelPrint" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\LabelPrint\2.5" HKLM\...\Run: [synTPEnh] => %ProgramFiles%\Synaptics\SynTP\SynTPEnh.exe HKLM-x32\...\Run: [CLMLServer] => "C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\CLMLSvc.exe" HKLM-x32\...\Run: [updateP2GoShortCut] => "C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\Power2Go" UpdateWithCreateOnce "SOFTWARE\CyberLink\Power2Go\6.0" HKLM-x32\...\Run: [updatePDRShortCut] => "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDirector\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDirector" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\PowerDirector\7.0" HKLM-x32\...\Run: [RemoteControl8] => "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD8\PDVD8Serv.exe" HKLM-x32\...\Run: [PDVD8LanguageShortcut] => "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerDVD8\Language\Language.exe" HKLM-x32\...\Run: [updatePPShortCut] => "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerProducer\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\PowerProducer" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\PowerProducer\5.0" HKLM-x32\...\Run: [updatePSTShortCut] => "C:\Program Files (x86)\CyberLink\DVD Suite\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\DVD Suite" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\PowerStarter" HKLM-x32\...\Run: [uCam_Menu] => "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam\MUITransfer\MUIStartMenu.exe" "C:\Program Files (x86)\CyberLink\YouCam" UpdateWithCreateOnce "Software\CyberLink\YouCam\2.0" HKU\S-1-5-19\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE -> HKU\S-1-5-20\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE -> HKU\S-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE -> HKU\S-1-5-18\Control Panel\Desktop\\SCRNSAVE.EXE -> HKU\S-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001\...\Run: [TomTomHOME.exe] => "C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\TomTomHOMERunner.exe" -s HKU\S-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001\...\Run: [Facebook Update] => "C:\Users\ALEKS\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe" /c /nocrashserver BHO-x32: Skype Browser Helper -> {AE805869-2E5C-4ED4-8F7B-F1F7851A4497} -> C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll Brak pliku FF Plugin HKU\S-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001: @Skype Limited.com/Facebook Video Calling Plugin -> C:\Users\ALEKS\AppData\Local\Facebook\Video\Skype\npFacebookVideoCalling.dll Brak pliku S2 GtDetectSc; "C:\Program Files\Orange\ICON 225 USB Connect\GtDetectSc.exe" [X] S2 HTCMonitorService; "D:\HTC SYNC\HSMServiceEntry.exe" [X] S2 McAfee SiteAdvisor Service; "C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\McSACore.exe" [X] S2 TomTomHOMEService; C:\Program Files (x86)\TomTom HOME 2\TomTomHOMEService.exe [X] S3 hwdatacard; system32\DRIVERS\ewusbmdm.sys [X] Task: {A00E6391-D4EE-4A4A-A132-6BEFA0BCAD4D} - System32\Tasks\SUPBackground => C:\Program Files\Samsung\Samsung Update Plus\SUPBackground.exe Task: {5BC5A1C1-EED1-4B50-A82B-BECD9F3F4509} - System32\Tasks\FacebookUpdateTaskUserS-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001Core => C:\Users\ALEKS\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe Task: C:\windows\Tasks\FacebookUpdateTaskUserS-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001Core.job => C:\Users\ALEKS\AppData\Local\Facebook\Update\FacebookUpdate.exe DisableService: sptd Reg: reg delete "HKU\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains" /f Reboot: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 3. Zrób nowy logi FRST z opcji Skanuj (Scan) - FRST.txt oraz Addition.txt. Dołącz też plik fixlog.txt.
-
Windows 10: długi start komputera, częste wieszanie się systemu.
Nevan odpowiedział(a) na pap temat w Windows 10
Wygląda na to, że system nie jest w trybie awaryjnym, a zmiany zaszły z powodu usunięcia sterowników karty hybrydowej (AMD+Intel). Odwiedź stronę Lenovo i zainstaluj ponownie sterowniki dla swojego urządzenia. -
YTDownloader, istartsurf i inne problemy
Nevan odpowiedział(a) na EsteeM temat w Dział pomocy doraźnej
Problem rozwiązany. Temat zamykam. -
YTDownloader, istartsurf i inne problemy
Nevan odpowiedział(a) na EsteeM temat w Dział pomocy doraźnej
Wszystko w porządku. Błędem nie należy się przejmować. Usuń ręcznie folder C:\Users\Karmelek\Downloads\FRST. Zastosuj Delfix oraz wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. To tyle. -
Windows 10: długi start komputera, częste wieszanie się systemu.
Nevan odpowiedział(a) na pap temat w Windows 10
Wejdź w zakładkę Rozruch i sprawdź czy opcja Bezpieczny rozruch jest zaznaczona. Jeżeli tak - odznacz ją. Jeżeli to nie pomaga lub opcja nie jej zaznaczona - pisz. -
Przechodzimy do usuwania. 1. Otwórz Notatnik i wklej w nim: CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKLM\...\Run: [baidusdTray] => "C:\Program Files (x86)\Baidu\BaiduSd\3.0.0.4605\baidusdTray.exe" -stmd=3 HKLM-x32\...\RunOnce: [360safeuninst_1f0fb7c2d13cc0c07ff2ca40747bc03e] => C:\Users\ALEKS\AppData\Local\Temp\1f0fb7c2d13cc0c07ff2ca40747bc03e_remove360.bat [592 2015-10-11] () GroupPolicy: Ograniczenia - Chrome HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.google.com HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxp://www.duba.com/?un_449343_1618 HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.google.com HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = hxxp://www.google.com HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.google.com HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = hxxp://www.google.com HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = hxxp://www.google.com HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = hxxp://www.google.com HKU\.DEFAULT\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxps://mysearch.avg.com/?cid={261F23AB-804E-43AB-9593-0DC92CD90ACE}&mid=f1b312713de3484dbabaf754ff139815-37513ad3abf0df8ad8a29357f444e280373f62d3&lang=pl&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=&pr=fr&d=2015-05-05 17:44:05&v=4.1.8.599&pid=wtu&sg=&sap=hp HKU\S-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = hxxps://mysearch.avg.com/?cid={261F23AB-804E-43AB-9593-0DC92CD90ACE}&mid=f1b312713de3484dbabaf754ff139815-37513ad3abf0df8ad8a29357f444e280373f62d3&lang=pl&ds=AVG&coid=avgtbavg&cmpid=&pr=fr&d=2015-05-05 17:44:05&v=4.1.8.599&pid=wtu&sg=&sap=hp SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001 -> {67A2568C-7A0A-4EED-AECC-B5405DE63B64} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-501 -> {6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990} URL = BHO: McAfee SiteAdvisor BHO -> {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} -> c:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\x64\McIEPlg.dll [2009-01-29] () BHO-x32: McAfee SiteAdvisor BHO -> {B164E929-A1B6-4A06-B104-2CD0E90A88FF} -> c:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\McIEPlg.dll [2009-01-29] () BHO-x32: Brak nazwy -> {B69F34DD-F0F9-42DC-9EDD-957187DA688D} -> Brak pliku BHO-x32: Brak nazwy -> {fda8d6c4-fe72-447c-b234-6ed844ce65c9} -> Brak pliku Toolbar: HKLM - McAfee SiteAdvisor Toolbar - {0EBBBE48-BAD4-4B4C-8E5A-516ABECAE064} - c:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\x64\McIEPlg.dll [2009-01-29] () Toolbar: HKLM-x32 - McAfee SiteAdvisor Toolbar - {0EBBBE48-BAD4-4B4C-8E5A-516ABECAE064} - c:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\McIEPlg.dll [2009-01-29] () Handler: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\x64\McIEPlg.dll [2009-01-29] () Handler-x32: sacore - {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5} - c:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor\McIEPlg.dll [2009-01-29] () Handler: skype-ie-addon-data - {91774881-D725-4E58-B298-07617B9B86A8} - C:\Program Files (x86)\Skype\Toolbars\Internet Explorer\skypeieplugin.dll Brak pliku FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [{B7082FAA-CB62-4872-9106-E42DD88EDE45}] - C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor FF Extension: McAfee SiteAdvisor - C:\Program Files (x86)\McAfee\SiteAdvisor [2010-03-06] FF HKLM-x32\...\Firefox\Extensions: [ext@RichMediaViewV1release8029.net] - C:\Program Files (x86)\RichMediaViewV1\RichMediaViewV1release8029\ff => nie znaleziono CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [eflnnkmjeadgdeplfdhkhfpfjgppnlpl] - C:\Program Files (x86)\VideoPlayerV3\VideoPlayerV3beta837\ch\VideoPlayerV3beta837.crx CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [eninddghlnbmemfnoobkjdjgphopojgc] - C:\Program Files (x86)\WebexpEnhancedV1\WebexpEnhancedV1alpha295\ch\WebexpEnhancedV1alpha295.crx CHR HKLM-x32\...\Chrome\Extension: [ocldjbeggnppblbfbbokokmicofpbhng] - C:\Program Files (x86)\RichMediaViewV1\RichMediaViewV1release8029\ch\RichMediaViewV1release8029.crx U3 ac1y9onp; Brak ImagePath U3 alazw7mq; Brak ImagePath R3 360AvFlt; system32\DRIVERS\360AvFlt.sys [X] R3 360Box64; system32\DRIVERS\360Box64.sys [X] 2015-10-10 21:42 - 2015-10-10 21:42 - 00000000 __SHD C:\$360Section 2015-10-10 20:47 - 2015-10-10 21:42 - 00000000 ____D C:\ProgramData\360Quarant 2015-10-10 20:46 - 2015-10-10 20:46 - 00000000 ____D C:\windows\Tasks\360Disabled 2015-10-10 20:45 - 2015-10-10 20:45 - 00000000 ____D C:\Program Files (x86)\360 2015-10-09 15:04 - 2015-10-09 15:04 - 00000000 ____D C:\Users\ALEKS\AppData\Local\{D6543D28-E48D-4597-A5F2-547D57146233} 2015-10-09 14:56 - 2015-10-09 14:56 - 00000000 ____D C:\ProgramData\Reason 2015-10-09 14:53 - 2015-10-09 14:53 - 00000000 ____D C:\Program Files\Reason 2015-10-09 14:44 - 2015-10-11 17:40 - 00000000 ____D C:\Users\ALEKS\AppData\Roaming\Appcelerator 2015-10-07 17:29 - 2015-10-07 17:29 - 00000000 ____D C:\Users\ALEKS\AppData\Local\{B9DC07FB-5518-4515-9EE0-4D041CC13791} 2015-10-11 20:44 - 2015-04-21 16:43 - 00000000 ____D C:\ProgramData\Baidu 2015-10-11 18:44 - 2015-04-21 21:46 - 00000000 ____D C:\Users\ALEKS\AppData\Roaming\Baidu CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001_Classes\CLSID\{0F22A205-CFB0-4679-8499-A6F44A80A208}\InprocServer32 -> C:\Users\ALEKS\AppData\Local\Google\Update\1.3.25.5\psuser_64.dll => Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001_Classes\CLSID\{1423F872-3F7F-4E57-B621-8B1A9D49B448}\InprocServer32 -> C:\Users\ALEKS\AppData\Local\Google\Update\1.3.27.5\psuser_64.dll => Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001_Classes\CLSID\{355EC88A-02E2-4547-9DEE-F87426484BD1}\InprocServer32 -> C:\Users\ALEKS\AppData\Local\Google\Update\1.3.23.9\psuser_64.dll => Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001_Classes\CLSID\{5C8C2A98-6133-4EBA-BBCC-34D9EA01FC2E}\InprocServer32 -> C:\Users\ALEKS\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.1\psuser_64.dll => Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001_Classes\CLSID\{78550997-5DEF-4A8A-BAF9-D5774E87AC98}\InprocServer32 -> C:\Users\ALEKS\AppData\Local\Google\Update\1.3.28.13\psuser_64.dll => Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001_Classes\CLSID\{90B3DFBF-AF6A-4EA0-8899-F332194690F8}\InprocServer32 -> C:\Users\ALEKS\AppData\Local\Google\Update\1.3.24.15\psuser_64.dll => Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001_Classes\CLSID\{C3BC25C0-FCD3-4F01-AFDD-41373F017C9A}\InprocServer32 -> C:\Users\ALEKS\AppData\Local\Google\Update\1.3.26.9\psuser_64.dll => Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001_Classes\CLSID\{D0336C0B-7919-4C04-8CCE-2EBAE2ECE8C9}\InprocServer32 -> C:\Users\ALEKS\AppData\Local\Google\Update\1.3.25.11\psuser_64.dll => Brak pliku CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001_Classes\CLSID\{FE498BAB-CB4C-4F88-AC3F-3641AAAF5E9E}\InprocServer32 -> C:\Users\ALEKS\AppData\Local\Google\Update\1.3.24.7\psuser_64.dll => Brak pliku Task: {09C655DF-A5A3-4838-95A1-3FDE21CC2F4E} - System32\Tasks\{97364947-3A04-4136-A394-E6876019BE6E} => pcalua.exe -a c:\users\aleks\appdata\local\lollipop\lollipop_12101307.bat Task: {0DC64F28-4223-4AF4-9311-977C841F57A8} - System32\Tasks\{A011EFB3-C594-46F3-B556-D0FD9DBF9E1D} => pcalua.exe -a C:\Users\ALEKS\AppData\Roaming\omiga-plus\UninstallManager.exe -c -ptid=cor Task: {219B0AB4-46AF-493B-AD0E-92FBB3DA2410} - System32\Tasks\{D56D54F5-3FBF-4E4A-AFCC-4D991814A946} => pcalua.exe -a C:\Users\ALEKS\Downloads\WoT_0.6.7_eu_setup.exe -d C:\Users\ALEKS\Downloads Task: {3EA14A9F-1466-41E2-A71D-FF62A699C165} - System32\Tasks\VKSaverUpdate => C:\ProgramData\VKSaver\VKSaver.exe Task: {6A91EE4D-F601-45EC-975D-07DEA9067D29} - System32\Tasks\{5EFF2E06-794A-4199-9013-5795AB2651EC} => pcalua.exe -a "D:\Tibia Navi\TibiaNavi.exe" -d "D:\Tibia Navi" Task: {6DD5B620-CAA2-450D-851D-0E799B546585} - System32\Tasks\{D388E28C-5211-4062-89D8-324EA849071B} => pcalua.exe -a "D:\DAEMON Tools Lite\uninst.exe" -d "D:\DAEMON Tools Lite" Task: {BEF0D0EC-96B5-4016-B4F1-C57CE67EAE2F} - System32\Tasks\{5C11C989-552F-4F02-9178-E3C39B570B69} => pcalua.exe -a C:\windows\IsUn0415.exe -c -fd:\kristina\Uninst.isu -cd:\kristina\UninstallProject.dll Task: {FAF24B36-CFAE-4797-9B1C-F498456EA69A} - System32\Tasks\{7C993726-BF35-4790-B5FF-A2AE864E5E13} => pcalua.exe -a "D:\Gry\World_of_Tanks\WoT Hitbox Installer\WoT Hitbox Installer.exe" -d "D:\Gry\World_of_Tanks\WoT Hitbox Installer" AlternateDataStreams: C:\ProgramData\Temp:373E1720 IE trusted site: HKU\S-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001\...\baidu.com -> hxxp://baidu.com FirewallRules: [TCP Query User{258CD03F-BC0B-420A-B4AF-391290BE86AF}D:\gg\gadu-gadu 10\gg.exe] => (Allow) D:\gg\gadu-gadu 10\gg.exe FirewallRules: [uDP Query User{6AD3CA1E-71D5-41EB-BEA4-B5CCE4D3A363}D:\gg\gadu-gadu 10\gg.exe] => (Allow) D:\gg\gadu-gadu 10\gg.exe FirewallRules: [TCP Query User{35749306-2437-40F0-8DF7-AEF73B5AD13B}D:\gg\gadu-gadu 10\gg.exe] => (Block) D:\gg\gadu-gadu 10\gg.exe FirewallRules: [uDP Query User{29663453-EED6-4E08-9C4D-C89A1AED6E9C}D:\gg\gadu-gadu 10\gg.exe] => (Block) D:\gg\gadu-gadu 10\gg.exe C:\Program Files (x86)\McAfee C:\ProgramData\VKSaver C:\Users\ALEKS\AppData\Roaming\omiga-plus c:\users\aleks\appdata\local\lollipop C:\Program Files (x86)\Baidu C:\Users\ALEKS\Documents\Youcam\YouCam(Webcam).lnk C:\Users\ALEKS\Desktop\Samsung\Adobe Reader XI.lnk C:\Users\ALEKS\Desktop\Samsung\CyberLink\CyberLink DVD Suite.lnk C:\Users\ALEKS\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo\AVS Mobile Uploader.lnk C:\Users\ALEKS\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo\AVS Video Burner.lnk C:\Users\ALEKS\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo\AVS Video Uploader.lnk C:\Users\Default\Desktop\CyberLink DVD Suite.lnk C:\Users\Default\Desktop\CyberLink YouCam.lnk C:\Users\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\CyberLink YouCam C:\Users\Default\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\CyberLink DVD Suite C:\Users\Gość\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\CyberLink YouCam C:\Users\Gość\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\CyberLink DVD Suite C:\Users\UpdatusUser\Desktop\CyberLink DVD Suite.lnk C:\Users\UpdatusUser\Desktop\CyberLink YouCam.lnk C:\Users\UpdatusUser\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\CyberLink YouCam C:\Users\UpdatusUser\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\CyberLink DVD Suite Reg: reg delete HKU\S-1-5-21-2195184045-3265951034-2981680463-1001\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2 /f Hosts: EmptyTemp: Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok narzędzia FRST. Uruchom FRST i kliknij w Napraw (Fix). Czekaj cierpliwie, nie przerywaj działania. Gdy Fix ukończy pracę, nastąpi restart systemu. W tym samym katalogu skąd uruchamiano FRST powstanie plik fixlog.txt. 2. Wyczyść Firefox: Odłącz synchronizację (o ile włączona): KLIK Menu Pomoc > Informacje dla pomocy technicznej > Odśwież program Firefox. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Menu Historia > Wyczyść historię przeglądania 3. Wyczyść Google Chrome: Zresetuj synchronizację (o ile włączona): KLIK. Ustawienia > karta Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane > zjedź na sam spód i uruchom opcję Resetowanie ustawień. Zakładki i hasła nie zostaną naruszone. Ustawienia > karta Ustawienia > sekcja Szukaj > klik w Zarządzanie wyszukiwarkami > skasuj z listy niedomyślne śmieci (o ile będą). Zresetuj cache wtyczek. W pasku adresów wpisz chrome://plugins i ENTER. Na liście wtyczek wybierz dowolną i kliknij Wyłącz. Następnie wtyczkę ponownie Włącz. 4. Zrób nowe logi FRST z opcji Skanuj (Scan) - FRST.txt oraz Addition.txt. Dołącz też plik fixlog.txt.
-
Windows 10: długi start komputera, częste wieszanie się systemu.
Nevan odpowiedział(a) na pap temat w Windows 10
Po restarcie systemu klikaj F8 - powinno pojawić się takie menu jak poniżej. Wtedy wybierasz Uruchom system Windows normalnie. Jeżeli nie pójdzie to spróbuj z Ostatnia znana dobra konfiguracja. -
Windows 10: długi start komputera, częste wieszanie się systemu.
Nevan odpowiedział(a) na pap temat w Windows 10
Czy próbowałeś uruchomić system ręcznie po restarcie? (Ostatnia dobrze znana konfiguracja/Uruchomienie w trybie normalnym) -
Spróbuj odinstalować chińczyka mimo wszystko - najprawdopodobniej to ikona śmietnika.