barthezz2 Opublikowano 11 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Niestety został zaatakowany mój służbowy komputer a do informatyków daleko... Avast niby jest zainstalowany ale nie zareagował , na strone też żadną podejrzaną nie wchodziłem... Za pomoc bede bardzo wdzięczny OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 11 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Co to ma znaczyć, dlaczego logi główne OTL podwójne? Odcinam zbędnik. Natomiast nie ma tu pliku OTL Extras (opcja "Rejestr - skan dodatkowy" nie została ustawiona na "Użyj filtrowania"). 1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :OTL O4 - HKCU..\Run: [sqlncli] C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\2575\sqlncli.exe () IE - HKCU\..\URLSearchHook: {472734EA-242A-422b-ADF8-83D1E48CC825} - No CLSID value found O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} "http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab" (Reg Error: Key error.) :Files C:\Users\user\AppData\Local\Microsoft\Windows\2575 C:\Users\user\AppData\Roaming\hellomoto :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany (i odblokowany), otworzy się log z wynikami usuwania. 2. Wygeneruj nowy log OTL z opcji Skanuj (przypominam o Extras). . Odnośnik do komentarza
barthezz2 Opublikowano 11 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Wielkie dzięki za Pomoc ! dzisiejszy dzień w pracy jednak uratowany niestety OTL extra mi się nie chce utworzyć chociaż mam dobrze zaznaczone także załączam tylko OTL główny OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 12 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 (edytowane) niestety OTL extra mi się nie chce utworzyć chociaż mam dobrze zaznaczone także załączam tylko OTL główny Wątpię w to, jeśli nie ma żadnego błędu przy generowaniu raportu. Albo opcja jednak jest na Brak a nie Użyj filtrowania, albo nie szukasz dobrze na dysku (zawsze logi powstają obok narzędzia OTL, w tym samym katalogu z którego uruchamiano narzędzie). W tym przypadku: - Pierwsze podejście ze skanem OTL: na dysku K: (stamtąd startowano OTL) - Drugie podejście: na Pulpicie. Tu jest możliwe, że log leży poza krawędzią widoczności Pulpitu. Wejdź przez Windows Explorer do katalogu C:\Users\user\Desktop i sprawdź to. Wszystko zrobione, ale przed zadaniem czynności końcowych czekam jeszcze na nieszczęsny Extras. . Edytowane 15 Sierpnia 2012 przez picasso 15.08.2012 - Temat zostaje zamknięty z powodu braku odpowiedzi. //picasso Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi