Skocz do zawartości

Problem z Trojanem Ukash


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ewusbdev.sys -- (hwusbdev)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ewusbnet.sys -- (ewusbnet)
[2012-05-01 14:49:46 | 000,002,415 | ---- | M] () -- C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\v9.xml
O4 - HKLM..\Run: [WcnEapAuthProxy] C:\Documents and Settings\Komputer 1\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows\439\WcnEapAuthProxy.exe ()
 
:Files
C:\Documents and Settings\Komputer 1\Application Data\hellomoto
C:\Documents and Settings\Komputer 1\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows\439
 
:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="about:blank"
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Default_Page_URL"=-
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...