Mesjash Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Na początku serdecznie witam wszystkich użytkowników. Muszę dodać, że jestem kompletnie zielony od strony technicznej Dzisiaj zaatakował mnie (a raczej mój komputer) wirus o nazwie ukash. Zauważyłem, że każdy kto pisze na forum prosząc o pomoc zamieszcza log a ja nie mam pojęcia jak to zrobić więc jestem jeszcze bardziej zielony niż reszta potrzebujących pomocy... Bardzo proszę o pomoc bo uniemożliwia mi to pracę i dziękuję za możliwie najprostsze wytłumaczenie tematu. Dzięki p.s. znalazłem tutotrial jak korzystać z programu OTL i zamieszczam to co się wygenerowało, ale nie wiem czy o to chodzi Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza