przem84 Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Witam, Zablokowany komputer, bardzo proszę o pomoc, nie mam jak pracować w załączniku przesyłam plik OTL. pozdrawiam Przemek OTL.txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Zabrakło drugiego loga z OTL - extras. Nie miałeś zaznaczonej opcji Rejestr - skan dodatkowy na "Użyj filtrowania". Zrób tak w następnym poście. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL O4:64bit: - HKLM..\Run: [sdiagnhost] C:\Users\lysiutki\AppData\Local\Microsoft\Windows\1390\sdiagnhost.exe () :Files C:\Users\lysiutki\AppData\Local\Temp*.html C:\Users\lysiutki\AppData\Local\Microsoft\Windows\1390 :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL Odnośnik do komentarza
przem84 Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Dziękuję bardzo. Załączam plik kasowania i nowy OTL. będzie dobrze?:-) pzdr Przemek usuniecie.txt OTLnew.Txt ExtrasNew.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Jest dobrze, możesz wykonać końcowe kroki: 1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. 2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK 3. Zaktualizuj system do stanu Service Pack 1 i wymienione programy do najnowszych wersji: 64bit- Ultimate Edition (Version = 6.1.7600) - Type = NTWorkstation Internet Explorer (Version = 8.0.7600.16385) "{AC76BA86-7AD7-1033-7B44-A93000000001}" = Adobe Reader 9.3.2 Szczegóły aktualizacyjne: KLIK 4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi