Skocz do zawartości

Niestety UKASH-Zablokowany komputer


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Zabrakło drugiego loga z OTL - extras. Nie miałeś zaznaczonej opcji Rejestr - skan dodatkowy na "Użyj filtrowania". Zrób tak w następnym poście.

 

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
O4:64bit: - HKLM..\Run: [sdiagnhost] C:\Users\lysiutki\AppData\Local\Microsoft\Windows\1390\sdiagnhost.exe ()
 
:Files
C:\Users\lysiutki\AppData\Local\Temp*.html
C:\Users\lysiutki\AppData\Local\Microsoft\Windows\1390
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL

Odnośnik do komentarza

Jest dobrze, możesz wykonać końcowe kroki:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj system do stanu Service Pack 1 i wymienione programy do najnowszych wersji:

 

64bit- Ultimate Edition  (Version = 6.1.7600) - Type = NTWorkstation

 

Internet Explorer (Version = 8.0.7600.16385)

"{AC76BA86-7AD7-1033-7B44-A93000000001}" = Adobe Reader 9.3.2

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...