Skocz do zawartości

Równiez problem z UKASH


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\drivers\MotuBus.sys -- (motubus)
O4 - HKLM..\Run: [xmlfilter] C:\Documents and Settings\Gregi\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\303\xmlfilter.exe ()
 
:Files
C:\Documents and Settings\Gregi\Dane aplikacji\hellomoto
C:\Documents and Settings\Gregi\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\303
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL

Odnośnik do komentarza

Jest dobrze i możesz brać się za kroki końcowe:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

Internet Explorer (Version = 6.0.2900.5512)

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216020FF}" = Java 6 Update 20

"{AC76BA86-7AD7-1033-7B44-A91000000001}" = Adobe Reader 9.1

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...