Skocz do zawartości

Wirusa Ukash


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
IE - HKLM\..\SearchScopes\{6A1806CD-94D4-4689-BA73-E35EA1EA9990}: "URL" = http: //startsear.ch/?aff=1&src=sp&cf=cadf838a-7dc7-11e1-a55c-dc8e3d44abb6&q={searchTerms}
IE - HKCU\..\SearchScopes\{171DEBEB-C3D4-40b7-AC73-056A5EBA4A7E}: "URL" = http: //websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=FF-DL&o=16596&src=crm&q={searchTerms}&locale=en_US&apn_ptnrs=1A&apn_dtid=YYYYYYYYPL&apn_uid=CA3AA660-A56D-4B34-A6E1-2693B0D1CA5D&apn_sauid=9B559662-B809-4A3E-B286-7BD58FBF5B1F
siteurl=www.google.com%2Fcse%2Fhome%3Fcx%3Dpartner-pub-3794288947762788%3A4067623346
IE - HKCU\..\SearchScopes\{CFF4DB9B-135F-47c0-9269-B4C6572FD61A}: "URL" = http: //mystart.incredibar.com/mb119/?search={searchTerms}&loc=IB_DS&a=6OyrfD9r9q&i=26
IE - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings: "ProxyOverride" = 127.0.0.1:9421;<local>
[2012-01-02 11:48:42 | 000,083,456 | ---- | M] (StartSearch ) -- C:\Program Files (x86)\mozilla firefox\plugins\npvsharetvplg.dll
O3 - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {2318C2B1-4965-11D4-9B18-009027A5CD4F} - No CLSID value found.
O4 - HKCU..\Run: [sysFxUI] C:\Users\Robert\AppData\Local\Microsoft\Windows\1067\SysFxUI.exe ()
 
:Files
C:\Users\Robert\AppData\Local\Temp*.html
C:\Users\Robert\AppData\Roaming\hellomoto
C:\Users\Robert\AppData\Local\Microsoft\Windows\1067
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

2. Wejdź w panel usuwania programów i odinstaluj: Akamai NetSession Interface / Ask Toolbar / Browsers Protector / DAEMON Tools Toolbar / Incredibar Toolbar on IE and Chrome / StartSearch Toolbar 1.3 / SnagIt Toolbar / Vuze Remote Toolbar

 

3. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL

Odnośnik do komentarza

Masz zrobić jeszcze kroki końcowe:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj system instalując Service Pack 1 oraz wymienione programy do najnowszych wersji:

 

64bit- Professional  (Version = 6.1.7600) - Type = NTWorkstation

 

Internet Explorer (Version = 8.0.7600.16385)

"{AC76BA86-7AD7-1033-7B44-A95000000001}" = Adobe Reader 9.5.0

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...