ravse Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 moj problem jest podobny do innych. tyle,ze ja nie moge zalogowac sie przez tryb awaryjny. wciskam podczas wlaczania f8 i potem wybieram tryb awaryjny z obsluga sieci. komputer wlacza sie od nowa i pojawia sie na czarnym tle znowu wybieranie trybu awaryjnego lub normalnego w zwiazku z czym pojawia sie w kolko to samo i nie moge wlaczyc tego trybu. na normalnym oczywiscie nie moge nic wlaczyc bo odrazu wlacza sie ten komunikat ze kompiter zostal zablokowany. ostrzegam ze jestem kompletnie zielona w prosilabym abyscie tlumaczyli krok po kroku co mam robic . z gory dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Podstawowe pytanie -jaki to za system operacyjny i ilu bitowy? Odnośnik do komentarza
ravse Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 windows xp Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 W takim razie wykonaj log ze środowiska zewnętrznego za pomocą OTLPE Odnośnik do komentarza
ravse Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Tylko problem w tym, że nie potrafię.... Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Potrafisz tylko trzeba chcieć. Masz wszystko tam w temacie opisane. Potrzebujesz płytki by wypalić na niej OTLPE i z jej poziomu startujesz wchodząc w środowisko zewnętrzne. Innej opcji nie ma. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 ravse, może jaśniej co to znaczy "nie potrafię"? tyle,ze ja nie moge zalogowac sie przez tryb awaryjny Podczas logowania ALT+CTRL+DEL i zabij proces powłoki explorer.exe. Z menu Plik > Nowe zadanie > uruchom przeglądarkę internetową i pobierz OTL. Z Menu Plik > Nowe zadanie uruchom OTL do skanu. . Odnośnik do komentarza