oli49 Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Witam Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL O4 - HKLM..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k File not found O4 - HKLM..\Run: [RpcPing] C:\Documents and Settings\Mateusz\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\1395\RpcPing.exe () :Files C:\Documents and Settings\Mateusz\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\1395 :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL Odnośnik do komentarza
oli49 Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Oto rezultat OTL1.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 W porządku, to pytanie czy problem minął? Przejdź do finalizacji tematu: 1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. 2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK 3. Zaktualizuj Jave 32-bitową do najnowszej wersji: KLIK 4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci. Odnośnik do komentarza
oli49 Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Tak pomogło Dziękuje bardzo Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi