lordman Opublikowano 10 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Witam jestem nowy na forum więc wszytkich serdecznie. Prosiłbym o szybką pomoc w odblokowaniu komputera firmowego. Pokazuje mi się komunikat że komputer został zablokowany i trzeba wpłacić odpowiednią kwotę ble ble ble. Zrobiłem skan proogramem OTL i załączam pliki z logami. W chwili obecnej jestem na trybie awaryjnym i prosiłbym o wyrozumiałość bo nie jestem informatykiem . Prosiłbym o szybką interwencję zanim przyjdą klienci po FV. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza