maac Opublikowano 9 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Proszę o pomoc, jak w temacie problem z ukash. Komputer daje się uruchomić w trybie awaryjnym z obsługą sieci. Przy normalnym logowaniu pokazuje znaną wszystkim stronę o konieczności zapłacenia kary. Załączam pliki logu. Próbowałem też uruchomić ComboFix ale wywalił mi się już przy próbie uruchomienia. Nie mam, żadnych plików logu i "chyba" nic ten program nie robił. Proszę o pomoc OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 9 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Na przyszłość, w kwestii nieautoryzowanych (nad)użyć ComboFix: KLIK. Nie tylko ComboFix mieszałeś, również przepuszczałeś tu jakiś skrypt do OTL. Branie z cudzych tematów solucji nie ma celu, skrypty są unikatowe, pasują tylko do jednego systemu. 1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :OTL O4 - HKU\S-1-5-21-3917264805-1486853940-1843363884-12938..\Run: [bsgbtnjtnwxvugr] C:\ProgramData\bsgbtnjt.exe () [2012-07-09 01:03:27 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\mzcnzrscirqcahr [2012-07-09 01:03:29 | 000,000,051 | ---- | M] () -- C:\ProgramData\spcuarlpufchqrf [2012-07-09 01:03:18 | 000,088,064 | ---- | M] () -- C:\Users\maciej.biegaj\0.31406008742489555.exe DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- System32\Drivers\frmupgr.sys -- (DFUBTUSB) :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany (i odblokowany), otworzy się log z wynikami usuwania. 2. Zrób nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Dołącz log z usuwania OTL z punktu 1. . Odnośnik do komentarza
maac Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Witam, Dziękuję za skrypt, pomógł Poniżej Log z OLT po wykonaniu operacji Skanuj. OTL.Txt 07092012_165049.log.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 9 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Sprawa rozwiązana. Kończymy: 1. W OTL uruchom Sprzątanie i przez SHIFT+DEL skasuj katalog C:\Windows\erdnt. 2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. 3. Wykonaj pełne (nie ekspresowe) skanowanie w Malwarebytes Anti-Malware. W razie detekcji czegoś zaprezentuj wyniki. 4. Drobnostki aktualizacyjne tzn. Java oraz sprawdzenie wersji wtyczki Flash: KLIK. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi