Cat Opublikowano 8 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Witam, mój problem dotyczy wirusa związanego z zablokowaniem komputera wynikającego z rzekomego łamania prawa polskiego. Korzystam z Windowsa 7 Home Premium. Próbowałam cokolwiek zdziałać Combofixem, ale przerywałam proces po dojściu do drugiego etapu. Załączam najświeższe logi. Proszę o pomoc - nie chciałabym reinstalacji systemu i utraty danych. Jestem absolutną amatorką, prosiłabym o możliwie najprostsze tłumaczenie działań i lokalizacji plików. Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 8 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL O2 - BHO: (McAfee Phishing Filter) - {27B4851A-3207-45A2-B947-BE8AFE6163AB} - c:\progra~2\mcafee\msk\mskapbho.dll File not found O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found. O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found. O4 - HKU\S-1-5-21-425697130-2423384976-1920107721-1000..\Run: [syncInfrastructure] C:\Users\Cat\AppData\Local\Microsoft\Windows\1469\SyncInfrastructure.exe () :Files C:\Users\Cat\AppData\Roaming\hellomoto C:\Users\Cat\AppData\Local\Microsoft\Windows\1469 :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL Odnośnik do komentarza