Skocz do zawartości

Komputer zablokowany UKASH


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Zasady działu: KLIK. Założyłeś podwójny temat, śmiecisz mi serwer uplodując w kółko te same pliki. Za to idą rundy karne. Poza tym, widzę że sobie nie zdajesz sprawy ile osób pomaga (DWIE) a ile potrzebujących i nie jesteś jedyny, byli przed Tobą, napisali wcześniej temat = mają priorytet.

 

 


1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
O4 - HKLM..\Run: []  File not found
O4 - HKCU..\Run: [drprhzcdpkbkhym] C:\ProgramData\drprhzcd.exe ()
[2012-07-06 00:19:57 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\kuhdrhliofurnzi
[2012-07-06 00:19:59 | 000,000,051 | ---- | M] () -- C:\ProgramData\qolkshezwtkwzja
[2012-07-06 00:19:53 | 000,061,440 | ---- | M] () -- C:\Users\Samsung\0.5892766811201252.exe
 
:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{337ABDD3-7208-4B81-A56C-9FF48806709E}]
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany (i odblokowany), otworzy się log z wynikami usuwania.

 

2. Przez Panel sterowania odinstaluj śmieciarski pasek Ask Toolbar + Ask Toolbar Updater.

 

3. Wygeneruj nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Dołącz log z usuwania OTL z punktu 1.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Miał być podany i log z wynikami usuwania ... Już to daruję, bo główny skan poświadcza wykonanie zadania. Przejdź do tych czynności:

 

1. Mikro poprawka. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
O3 - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No CLSID value found.

 

Klik w Wykonaj skrypt. Tym razem bez restartu.

 

2. W OTL uruchom Sprzątanie, które skasuje kwarantannę z trojanami i program OTL.

 

3. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

4. Wykonaj pełne (nie ekspresowe) skanowanie w Malwarebytes Anti-Malware. Jeśli coś wykryje, przedstaw raport.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Na zakończenie:

 

1. Napraw drobny błąd WMI numer 10 zgłaszany w Dzienniku zdarzeń posługując się automatem z KB2545227.

 

2. Wykonaj podstawowe aktualizacje: KLIK. Wyciąg z Twojej listy zainstalowanych:

 

========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ==========

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216030FF}" = Java™ 6 Update 30

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A95000000001}" = Adobe Reader 9.5.0 - Polish

"Adobe Flash Player ActiveX" = Adobe Flash Player 11 ActiveX

"Adobe Shockwave Player" = Adobe Shockwave Player 11.6

 

3. Brak solidnej rezydentnej osłony antywirusowej. Powody? Może prosty Microsoft Security Essentials?

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...