pmierz Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Tak jak wielu użytkowników, mnie też dotknął problem z wirusem UKASH Sam nie umiem sobie z tym poradzić więc proszę o pomoc Z góry dziękuję Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 8 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Zasady działu: KLIK. Założyłeś podwójny temat, śmiecisz mi serwer uplodując w kółko te same pliki. Za to idą rundy karne. Poza tym, widzę że sobie nie zdajesz sprawy ile osób pomaga (DWIE) a ile potrzebujących i nie jesteś jedyny, byli przed Tobą, napisali wcześniej temat = mają priorytet. 1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :OTL O4 - HKLM..\Run: [] File not found O4 - HKCU..\Run: [drprhzcdpkbkhym] C:\ProgramData\drprhzcd.exe () [2012-07-06 00:19:57 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\kuhdrhliofurnzi [2012-07-06 00:19:59 | 000,000,051 | ---- | M] () -- C:\ProgramData\qolkshezwtkwzja [2012-07-06 00:19:53 | 000,061,440 | ---- | M] () -- C:\Users\Samsung\0.5892766811201252.exe :Reg [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{337ABDD3-7208-4B81-A56C-9FF48806709E}] :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany (i odblokowany), otworzy się log z wynikami usuwania. 2. Przez Panel sterowania odinstaluj śmieciarski pasek Ask Toolbar + Ask Toolbar Updater. 3. Wygeneruj nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Dołącz log z usuwania OTL z punktu 1. . Odnośnik do komentarza
pmierz Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Dzięki wielkie za pomoc i przepraszam za kłopot załączam nowy log OTL OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 8 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Miał być podany i log z wynikami usuwania ... Już to daruję, bo główny skan poświadcza wykonanie zadania. Przejdź do tych czynności: 1. Mikro poprawka. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :OTL O3 - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {D4027C7F-154A-4066-A1AD-4243D8127440} - No CLSID value found. Klik w Wykonaj skrypt. Tym razem bez restartu. 2. W OTL uruchom Sprzątanie, które skasuje kwarantannę z trojanami i program OTL. 3. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. 4. Wykonaj pełne (nie ekspresowe) skanowanie w Malwarebytes Anti-Malware. Jeśli coś wykryje, przedstaw raport. . Odnośnik do komentarza
pmierz Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Zrobiłem wszystko według wskazówek, komputer działa bez problemów, skanowanie nic nie wykryło. Bardzo dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 9 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Na zakończenie: 1. Napraw drobny błąd WMI numer 10 zgłaszany w Dzienniku zdarzeń posługując się automatem z KB2545227. 2. Wykonaj podstawowe aktualizacje: KLIK. Wyciąg z Twojej listy zainstalowanych: ========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ========== [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216030FF}" = Java 6 Update 30"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A95000000001}" = Adobe Reader 9.5.0 - Polish"Adobe Flash Player ActiveX" = Adobe Flash Player 11 ActiveX"Adobe Shockwave Player" = Adobe Shockwave Player 11.6 3. Brak solidnej rezydentnej osłony antywirusowej. Powody? Może prosty Microsoft Security Essentials? . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi