Skocz do zawartości

Proszę o pomoc w usunięciu Weelsofa


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
O4 - HKLM..\Run: [AdobeCS5.5ServiceManager] "C:\Program Files\Common Files\Adobe\CS5.5ServiceManager\CS5.5ServiceManager.exe" -launchedbylogin File not found
O4 - HKLM..\Run: [xinput1_3] C:\Documents and Settings\Claygirl\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\3704\xinput1_3.exe ()
 
:Files
C:\Documents and Settings\Claygirl\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\3704
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL

 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...