nitro07 Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Poszukuję drukarki atramentowej kolorowej do biura, służyć będzie głównie do wydruku tekstu, tabel i arkuszy zawierających kolory oraz zdjęć. Oczywiście liczą się niskie koszty wydruku i niezawodność. Pod uwagę biorę HP Officejet Pro 8100 ePrinter oraz Epson L800 - ale niestety jest za droga. A co Wy proponujecie ??? Odnośnik do komentarza
prz3m0 Opublikowano 8 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Ja posiadam Brother DCP-350C jestem z niej zadowolony, jeśli chodzi o druk a jeśli chodzi o zawodność to nie wiem czy tylko w mojej tak się dzieje czy cała seria jest do bani ..https://www.fixitpc.pl/topic/9369-laptop-nie-widzi-drukarki/ możesz poczytać na internecie coś o niej może tylko ja tak mam jest to drukarka laserowa, tusz w miarę tani, niestety nie mam pojęcia ile może teraz kosztować.. 3 lata temu dałem za nią ok 350zł Odnośnik do komentarza
Krzycho92 Opublikowano 13 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Z urządzeń wielofunkcyjnych, to ja Ci mogę polecić Canon MP280. Tyle, że nie ma wifi, faksu i nie wspiera zewnętrznych nośników pamięci. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się