Skocz do zawartości

Problem UKASH


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Wejdź w panel usuwania programów i odinstaluj: Browsers Protector

 

2. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

3. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
O4:64bit: - HKLM..\Run: [xmlfilter] C:\Users\Wilk\AppData\Local\Microsoft\Windows\3603\xmlfilter.exe ()
 
:Files
C:\Users\Wilk\AppData\Roaming\hellomoto
C:\Users\Wilk\AppData\Local\Microsoft\Windows\3603
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL

Odnośnik do komentarza

Tą infekcje bardzo prosto usunąć więc głupota myśleć o formacie.

 

Przejdź do finalizacji tematu:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216024FF}" = Java 6 Update 29

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A94000000001}" = Adobe Reader 9.4.6 - Polish

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4.Dla bezpieczeństw a zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...