Skocz do zawartości

Ukash/Weelsof-prosze o pomoc w usunięciu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

od wczoraj jestem "szczęśliwym" posiadaczem problemu pt. weelsof (wszystko na to wskazuje).

Objawy: wyświetlana plansza na cały ekran z informacjami, że mam nielegalne pliki, że jestem niedobry itd, ale jak zapłace poprzez Ukash 300zł to wszystko będzie dobrze. Całość opatrzona godłem i stosownymi paragrafami (tzn. "groźnie brzmiącymi).

Okno wyświetliło się oczywiście niespodziewanie. Na szczęście mam jeszcze laptopa więc zaczęły się poszukiwania rozwiązań, najpierw korzystając z porad ze strony CERT spróbowałem wpisywać generowany losowo kod Ukash - nie pomogło.

Nastepnie ściągnąłem Malwarebytes Anti-malware, zainstalowałem, zaktualizowałem, przeskanowałem - nie pomogło.

Puściłem antywirusa (McAfee) - nie pomogło.

Wszystko robione było w trybie awaryjnym z obsługą sieci (dodam jeszcze, że uruchamianie w trybach trwa wieczność).

Po lekturze forum ściągnąłem stosowne programy, przeskanowałem i zapisałem logi. Będę wdzięczny za pomoc - moja wiedza o usuwaniu tego typu niespodzianek skończyła się.

System: Win XP 32bit Sp3

pozdrawiam

Frantz

poniżej załączam odpowiednie pliki:

RootRepeal report 07-06-12 (15-35-30).txt

Extras.Txt

OTL.Txt

Gmer.txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
SRV - File not found [Disabled | Stopped] --  -- (xdszaumkdxcb)
SRV - File not found [On_Demand | Stopped] --  -- (PS3 Media Server)
SRV - File not found [Auto | Stopped] --  -- (0234661307614827mcinstcleanup) McAfee Application Installer Cleanup (0234661307614827)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Unknown] -- C:\DOCUME~1\SB\USTAWI~1\Temp\uxtdqpod.sys -- (uxtdqpod)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\TVICHW32.SYS -- (TVICHW32)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Documents and Settings\SB\Moje dokumenty\Progs\RC\R.C\cpuxp.sys -- (cpuxp)
IE - HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant = http: //start.facemoods.com/?a=ddr&s={searchTerms}&f=4
IE - HKU\S-1-5-21-1644491937-515967899-839522115-1003\..\SearchScopes,DefaultScope = {0D7562AE-8EF6-416d-A838-AB665251703A}
IE - HKU\S-1-5-21-1644491937-515967899-839522115-1003\..\SearchScopes\{0D7562AE-8EF6-416d-A838-AB665251703A}: "URL" = http: //start.facemoods.com/?a=ddr&s={searchTerms}&f=4
FF - prefs.js..browser.search.defaultthis.engineName: "Freecorder Customized Web Search"
FF - prefs.js..browser.search.defaulturl: "http://search.conduit.com/ResultsExt.aspx?ctid=CT1060933&SearchSource=3&q={searchTerms}"
[2012-05-31 12:26:05 | 000,000,000 | ---D | M] (Freecorder Community Toolbar) -- C:\Documents and Settings\SB\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\b4i2nmug.default\extensions\{1392b8d2-5c05-419f-a8f6-b9f15a596612}
[2011-08-17 20:41:12 | 000,000,923 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\SB\Dane aplikacji\Mozilla\Firefox\Profiles\b4i2nmug.default\searchplugins\conduit.xml
[2010-12-13 14:36:54 | 000,002,035 | ---- | M] () -- C:\Program Files\mozilla firefox\searchplugins\fcmdSrchddr.xml
O4 - HKLM..\Run: [sNTSearch] C:\Documents and Settings\SB\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\679\SNTSearch.exe ()
 
:Files
C:\Documents and Settings\SB\Dane aplikacji\hellomoto
C:\Documents and Settings\SB\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\679
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL

Odnośnik do komentarza

Zrobiłem co należało, zgodnie z sugestiami.

Po ponownym uruchomieniu OTL na dzień dobry "utworzył się" raport pt. 07072012_115846 który również załączam (jednocześnie utworzył się folder o nazwie _OTL gdzie jest dziesięć kolejnych podfolderów - nie wiem czy to jest istotne, wolę o tym napisać).

poniżej pliki:

pzdr

Frantz

OTL.Txt

07072012_115846.txt

Odnośnik do komentarza

Przejdź do finalizacji tematu:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

Internet Explorer (Version = 6.0.2900.5512)

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216031FF}" = Java 6 Update 31

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństw a zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza

Wszystkie konieczne czynności zostały podjęte, komputer działa (mam wrażenie, że nawet ciut lepiej).

Niniejszym za okazaną pomoc BARDZO dziękuję.

 

Wzwiązku z tym, że sporo osób przegląda ten temat - pewna sugestia dla czytających: Picasso ma w swojej stopce taki krótki ale jakże istotny tekst, a więc Panie i Panowie ustosunkujcie się do tego i weźcie pod uwagę, że dostajecie zajebistą pomoc bez wychodzenia z domu (sorry za off ale musiałem...).

 

Jeszcze raz dzięki.

 

pozdrawiam

Frantz

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...