WooDDs Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Kolejna ofiara , tym razem ja , dużo osób ma z tym problem widzę, ale do rzeczy oto logi z poziomu wiersza poleceń w trybie awaryjnym : EDIT : Zastanawia mnie tylko czemu jeden administrator zajmuje się dziesiątkami problemów, nie macie większej ekipy? OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
WooDDs Opublikowano 6 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 zastanawiam się kiedy dostanę odpowiedź bo potrzebuje na juro sprawny komputer Odnośnik do komentarza
FogGy Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 zastanawiam się kiedy dostanę odpowiedź bo potrzebuje na juro sprawny komputer niestety sam widzisz ilu ludzi zgłasza się tutaj z identycznym problemem. Po prostu trzeba czekać Odnośnik do komentarza
WooDDs Opublikowano 6 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 próbowałem ręcznie coś zdziałać ale to nic nie dało tutaj nowe logi po moich operacjach. OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Nie wiem co działałeś ręcznie, ale skutków pozytywnych brak. 1. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej: :OTL O4 - HKCU..\Run: [syncreg] C:\Users\Woo -PC\AppData\Local\Microsoft\Windows\3268\Syncreg.exe () :Files C:\Users\Woo -PC\AppData\Local\Microsoft\Windows\3268 C:\Users\Woo -PC\AppData\Roaming\hellomoto :Commands [emptytemp] Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany (i odblokowany), otworzy się log z wynikami usuwania. 2. Wygeneruj nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Dołącz log z wynikami usuwania OTL pozyskany w punkcie 1. EDIT : Zastanawia mnie tylko czemu jeden administrator zajmuje się dziesiątkami problemów, nie macie większej ekipy? Nie i nie prędko poszerzę. By prowadzić takie tematy, jest wymagana ponadprzeciętna wiedza. Parobek, który mało umie, to nie tu. Dlatego to forum różni się od innych rzekomo zajmujących się tym samym. To co tam się dzieje = siwe włosy. Ani jednego z analizujących logi nie dopuściłabym tu do pracy nad tematami, dopóki nie wyedukuje się odpowiednio. . Odnośnik do komentarza
WooDDs Opublikowano 7 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 logi wynik skryptu.txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 7 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Sprawa załatwiona. Standardowe działania: 1. W OTL uruchom Sprzątanie kasujące kwarantannę i program. 2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK. 3. Dla pewności zrób jeszcze pełne skany w posiadanych MBAM + Avast, czy coś gdzieś się jeszcze nie plącze. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi