Skocz do zawartości

Blokada komputera, wirus, UKASH

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Jak widać jestem kolejną osobą z problemem wirusa, który zablokował mi komputer. W dodatku nie znam się za bardzo na komputerach, a jestem w trakcie wykonywania ważnego projektu tak więc zależy mi na czasie.

Po paru próbach udało mi się uruchomić komputer w trybie awaryjnym z dostępem do internetu.

Wyświetliło mi się dwóch użytkowników: 'ja' a także 'administrator'. Wybrałam użytkownika 'administratora' i udało zainstalować mi się program OTL.

Wykonałam w tym programie skanowanie po czym uzyskałam plik OTL.txt , który załączam. Przeglądając inne wątki osób z takim samym problemem zauwazyłam ze w załącznikach mieli wstawione 2 pliki (otl.txt i extras.txt). Czy zrobiłam coś nie tak przy skanowaniu?

Bardzo proszę o pomoc co mam dalej zrobić. Strasznie zależy mi na czasie.

OTL.Txt

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
Przeglądając inne wątki osób z takim samym problemem zauwazyłam ze w załącznikach mieli wstawione 2 pliki (otl.txt i extras.txt). Czy zrobiłam coś nie tak przy skanowaniu?

Zapewne opcja Rejestr - skan dodatkowy nie była zaznaczona na "Użyj filtrowania". Następnym razem pamiętaj o tym.

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

:OTL
O4 - HKLM..\Run: [KernelFaultCheck] %systemroot%\system32\dumprep 0 -k File not found
O4 - HKLM..\Run: [WinampAgent] "C:\Program Files\Winamp\winampa.exe" File not found
O4 - HKLM..\Run: [wincredprovider] C:\Documents and Settings\ja\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\3029\wincredprovider.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-1343024091-746137067-842925246-1003..\Run: [AdobeBridge]  File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-1343024091-746137067-842925246-1003..\Run: [ChomikBox] C:\Program Files\ChomikBox\ChomikBox.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-1343024091-746137067-842925246-1003..\Run: [fsm]  File not found

:Commands
[emptytemp]