Elena7 Opublikowano 6 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Witam! Jak widać jestem kolejną osobą z problemem wirusa, który zablokował mi komputer. W dodatku nie znam się za bardzo na komputerach, a jestem w trakcie wykonywania ważnego projektu tak więc zależy mi na czasie. Po paru próbach udało mi się uruchomić komputer w trybie awaryjnym z dostępem do internetu. Wyświetliło mi się dwóch użytkowników: 'ja' a także 'administrator'. Wybrałam użytkownika 'administratora' i udało zainstalować mi się program OTL. Wykonałam w tym programie skanowanie po czym uzyskałam plik OTL.txt , który załączam. Przeglądając inne wątki osób z takim samym problemem zauwazyłam ze w załącznikach mieli wstawione 2 pliki (otl.txt i extras.txt). Czy zrobiłam coś nie tak przy skanowaniu? Bardzo proszę o pomoc co mam dalej zrobić. Strasznie zależy mi na czasie. OTL.Txt Odnośnik do komentarza