Skocz do zawartości

Ukash - prosba o pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Brak drugiego loga z OTL (extras) bo nie miałeś zaznaczonej opcji Rejestr - skan dodatkowy na "Użyj filtrowania". Pamiętaj o tym w kolejnym poście tak aby ten log też powstał.

 

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
O4 - HKLM..\Run: [RMActivate_ssp]  File not found
O4 - HKLM..\Run: [themecpl] C:\Documents and Settings\bmisiak\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\3156\themecpl.exe ()
 
:Files
C:\Documents and Settings\bmisiak\Dane aplikacji\hellomoto
C:\Documents and Settings\bmisiak\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\3156
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL

Odnośnik do komentarza

Zadanie wykonane i problemu już być nie powinno. Pozostają czynności końcowe do wykonania:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216031FF}" = Java™ 6 Update 31

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A95000000001}" = Adobe Reader 9.5.1 - Polish

"Mozilla Firefox 13.0.1 (x86 pl)" = Mozilla Firefox 13.0.1 (x86 pl)

 

Szczegóły: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...