Skocz do zawartości

UKASH - Zablokowany komputer


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Czy ta infekcja nie została już aby czymś tutaj usunięta? Logi wykazują tylko szczątkowy folder po niej i nie widać by infekcja była aktywna.

 

1. Wejdź w panel usuwania programów i odinstaluj niepotrzebny pasek sponsoringowy DAEMON Tools Toolbar

 

2. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

3. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ewusbnet.sys -- (ewusbnet)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Users\bryndii\AppData\Local\Temp\cpuz130\cpuz_x32.sys -- (cpuz130)
[2012-07-05 07:41:13 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\bryndii\AppData\Roaming\hellomoto
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL

Odnośnik do komentarza

Montuj kolejny skrypt do OTL o takiej zawartości:

 

:OTL
O3 - HKU\S-1-5-21-89266647-2297743610-2191134466-1000\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - No CLSID value found.
O4 - HKU\S-1-5-21-89266647-2297743610-2191134466-1000..\Run: [{B4EFC73C-557D-B393-5D60-A1204A6A2593}] C:\Users\bryndii\AppData\Roaming\Ufqimi\ipar.exe File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-89266647-2297743610-2191134466-1000..\Run: [HW_OPENEYE_OUC_PLAY ONLINE] "C:\Program Files\PLAY ONLINE\UpdateDog\ouc.exe" File not found
O4 - HKU\S-1-5-21-89266647-2297743610-2191134466-1000..\Run: [TSTheme] C:\Users\bryndii\AppData\Local\Microsoft\Windows\4152\TSTheme.exe ()
 
:Files
C:\Users\bryndii\AppData\Roaming\hellomoto
C:\Users\bryndii\AppData\Local\Microsoft\Windows\4152
 
:Commands
[emptytemp]

 

Nowy log do wglądu.

Odnośnik do komentarza

Usunięte, mam nadzieje, że nie wróci już. Kroki końcowe:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj system instalując Service Pack 1 oraz wymienione programy do najnowszych wersji:

 

 Ultimate Edition  (Version = 6.1.7600) - Type = NTWorkstation

 

Internet Explorer (Version = 8.0.7600.16385)

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216031FF}" = Java 6 Update 31

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A94000000001}" = Adobe Reader 9.4.6 - Polish

"Mozilla Firefox 5.0.1 (x86 pl)" = Mozilla Firefox 5.0.1 (x86 pl)

"Mozilla Thunderbird (3.1.8)" = Mozilla Thunderbird (3.1.8)

 

Szczegóły: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...