Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
O4 - HKLM..\Run: [recdisc] C:\Documents and Settings\AAA\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\4398\recdisc.exe ()
 
:Files
C:\Documents and Settings\AAA\Dane aplikacji\hellomoto
C:\Documents and Settings\AAA\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Microsoft\Windows\4398
 
:Reg
[-HKEY_CURRENT_USER\software\microsoft\windows\currentversion\explorer\mountpoints2]
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL

Odnośnik do komentarza

Wszystko poprawnie usunięte i możesz kończyć temat. Wykonaj to co poniżej:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

"{3248F0A8-6813-11D6-A77B-00B0D0160030}" = Java 6 Update 3

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A91000000001}" = Adobe Reader 9.1 - Polish

"Mozilla Firefox 12.0 (x86 pl)" = Mozilla Firefox 12.0 (x86 pl)

 

Szczegóły tutaj: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...