alienscum Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Podepnę się pod temat, aby nie tworzyć za dużo tematów z tym samym. W załączniku logi. Proszę o pomoc w usunięciu. Weelsof - prawdopodobnie. Efekt - biały ekran z inf. o niemożności połączenia z siecią. Podejrzewam plik 43euyh45wsuw.exe Komp jest bez dostępu do sieci. Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Absolutnie nie tolerujemy tu żadnego dopisywania się pod cudze tematy. Twój temat wydzielam w osobny. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829} - No CLSID value found. O7 - HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\Explorer: NoDesktop = 1 O7 - HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\System: DisableTaskMgr = 1 O7 - HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\System: DisableRegistryTools = 1 :Files C:\Documents and Settings\Paweł\Dane aplikacji\43euyh45wsuw.exe :Services SFilter pxtdapow :Reg [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon] "Userinit"="C:\\WINDOWS\\system32\\userinit.exe," [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon] "Shell"="explorer.exe" [HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon] "Userinit"=- [HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon] "Shell"=- :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL Odnośnik do komentarza
alienscum Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Przepraszam za cudzy temat. Więcej się nie powtórzy. Przyzwyczajenie z innych for. EDIT: W załączniku skan. OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 4 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Jest w porządku. Możesz finalizować temat: 1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL 2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK 3. Zaktualizuj Adobe Reader do najnowszej wersji: KLIK 4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci. Odnośnik do komentarza
alienscum Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi