Skocz do zawartości

Żądanie kodu UKASH


Rekomendowane odpowiedzi

Jak w tytule przy starcie systemu (Windows 7 x64) pojawia się żądanie kodu ukash-komputer zalokowany. Owo okno jestem w stanie zamknąć przez skrót ALT+F4, niestety mogę tylko otworzyć pasek startowy, reszty paska brakuje (godzina, skróty itp.). Po wyłączeniu okna mogę korzystać z komputera, aplikacje uruchamiają się normalnie.

Jako laik myślałem że to sprawa McAfee, dlatego też je usunąłem, po czym uruchomiłem CCleaner i usunąłem błędy z rejestru oraz uruchomiłem cleaner. Niestety to nic nie dało i zacząłem szperać w google i trafiłem na to forum. Nie miałem innego programu antywirusowego niż McAfee, gdyż jakiś czas temu po aktualizacji avasta musiałem przywracać system. Proszę o pomoc.

Extras.Txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Wejdź w panel usuwania programów i odinstaluj śmieci - Incredibar Toolbar on IE and Chrome / StartNow Toolbar / vShare.tv plugin 1.3

 

2. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete

 

3. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:OTL
O2 - BHO: (no name) - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - No CLSID value found.
O2 - BHO: (no name) - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - No CLSID value found.
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - No CLSID value found.
O3:64bit: - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found.
O3 - HKU\S-1-5-21-693877744-1678152868-133867464-1000\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {32099AAC-C132-4136-9E9A-4E364A424E17} - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: []  File not found
O4 - HKLM..\Run: [Microsoft Firevall Engine] c:\Windows\iqs.exe ()
O4 - HKU\S-1-5-21-693877744-1678152868-133867464-1000..\Run: [bpdciob] C:\Users\Admin\AppData\Local\adosqx.exe ()
O4 - HKU\S-1-5-21-693877744-1678152868-133867464-1000..\Run: [Microsoft Firevall Engine] c:\Windows\iqs.exe ()
O4 - HKU\S-1-5-21-693877744-1678152868-133867464-1000..\Run: [taskmsr] C:\Users\Admin\AppData\Roaming\taskmsr\taskmsr.exe ()
O4 - HKU\S-1-5-21-693877744-1678152868-133867464-1000..\Run: [Windows Login access] C:\Users\Admin\AppData\Roaming\web2net.exe ()
O4 - Startup: C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\xqfke.exe ()
[2012-06-26 23:18:09 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Users\Admin\P-7-78-8964-9648-3874
[2012-06-27 23:43:48 | 000,000,000 | RHSD | M] -- C:\Users\Admin\AppData\Roaming\taskmsr
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL

Odnośnik do komentarza

EDIT: Pisałam nie widząc Twojej odpowiedzi Landuss. Odcinam duplikat. Ale:

 

1. Do deinstalacji jest więcej, jeszcze adware BFlix + VshareComplete. I niech powtórzy deinstalację w menedżerze rozszerzeń Google Chrome.

 

2. Brakuje pliku HOSTS. Włącz pokazywanie rozszerzeń: w Windows Explorer > Organizuj > Opcje folderów i wyszukiwania > Widok > odznacz Ukrywaj rozszerzenia znanych typów. Otwórz Notatnik i wklej w nim:

 

#	127.0.0.1       localhost
#	::1             localhost

 

Z menu Notatnika > Plik > Zapisz jako > Ustaw rozszerzenie na Wszystkie pliki > Zapisz pod nazwą hosts bez żadnego rozszerzenia

 

Plik wstaw do folderu C:\Windows\system32\drivers\etc.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jest OK, możesz przejść do kroków końcowych:

 

1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL.

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj system instalując Service Pack 1 oraz wymienione programy do najnowszych wersji:

 

64bit- Professional  (Version = 6.1.7600) - Type = NTWorkstation

 

Internet Explorer (Version = 8.0.7600.16385)

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F86417002FF}" = Java 7 Update 2 (64-bit)

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

4. Dla bezpieczeństwa zmień hasła logowania do serwisów w sieci

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...