andrzejb0 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Witam serdecznie, dziś podczas otwierania strony internetowej mój komputer został zablokowany. Wyświetla mi się na cały ekran komunikat o rzekomym złamaniu prawa i konieczności wpłaty kary w wysokości 500zł w celu odblokowania komputera. Udało mi się uruchomić system w trybie awaryjnym z obsługą sieci. Próba wpisywania uniwersalnych kodów nie powiodła się. Próbowałem też wpisywać frazy do OTL podawane przez Was na forum, niestety jeszcze wtedy nie wiedziałem że problem wymaga indywidulanego podejścia... Zwracam się więc z uprzejmą prośbą o pomoc. W załączeniu wysyłam pliki wygenerowane przez OTL. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 28 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Ta infekcja to ostatnio plaga tu na forum. Przejdź do usuwania: Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL O3 - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {E7DF6BFF-55A5-4EB7-A673-4ED3E9456D39} - No CLSID value found. O4 - HKLM..\Run: [fyophgzkpixbyen] C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\fyophgzk.exe () O4 - HKCU..\Run: [fyophgzkpixbyen] C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\fyophgzk.exe () [2012-06-28 19:49:19 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\qbkxnoipkduiifj [2012-06-28 20:39:11 | 000,000,052 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\sroioofgsngnutx [2012-06-28 19:33:11 | 000,061,440 | ---- | M] () -- C:\Documents and Settings\Andrzej\ms.exe :Files C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\*.exe :Commands [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL Odnośnik do komentarza
andrzejb0 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Dziękuję za tak szybką odpowiedz. Komputer uruchomił się już w normalnym trybie. W załączeniu wysyłam nowe pliki z OTL. OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 28 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Wszystko poprawnie wykonane i możesz przejść do czynności finalnych: 1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. 2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK 3. Obowiązkowo zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji: Internet Explorer (Version = 6.0.2900.5512) "{AC76BA86-7AD7-1033-7B44-A93000000001}" = Adobe Reader 9.3 Szczegóły aktualizacyjne: KLIK Odnośnik do komentarza
andrzejb0 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Zrobione, komputer działa. Bardzo dziękuję za błyskawiczną pomoc. Jeżeli mógłbym jakoś się odwdzięczyć, np. pomocą z zakresu motoryzacji (która jest moją specjalnością), to służę Pozdrawiam serdecznie! Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi