Skocz do zawartości

Kod UKASH - zablokowany komputer


Rekomendowane odpowiedzi

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

1. Wejdź w panel usuwania programów i odinstaluj zbędny pasek SweetIM Toolbar for Internet Explorer 4.3

 

2. Użyj AdwCleaner z opcji Delete

 

3. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:Files
C:\ProgramData\qztcayrr.exe
C:\ProgramData\hiwyqska.exe
C:\Windows\System32\ie5unit.exe
C:\ProgramData\ufsrxwmwvpymjek
 
:Services
EagleXNt
EagleNT
 
:Reg
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"hiwyqskasgtantw"=-
"System"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-21-2149321585-4187749292-1288735889-1000\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"hiwyqskasgtantw"=-
"System"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Default_Page_URL"=-
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="about:blank"
[HKEY_USERS\S-1-5-21-2149321585-4187749292-1288735889-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Default_Page_URL"=-
[HKEY_USERS\S-1-5-21-2149321585-4187749292-1288735889-1000\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"Start Page"="about:blank"
[HKEY_USERS\S-1-5-21-2149321585-4187749292-1288735889-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes]
"DefaultScope"="{0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A}"
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-2149321585-4187749292-1288735889-1000\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{0ECDF796-C2DC-4d79-A620-CCE0C0A66CC9}]
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

4. Uruchamiasz OTL ponownie i wykonujesz nowy log ze skanu na dodatkowym warunku - w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklejasz:

 

type L:\autorun.inf /C

hklm\software\clients\startmenuinternet|command /rs

hkcu\software\clients\startmenuinternet|command /rs

 

Klikasz w Skanuj (nie Wykonaj skrypt) i prezentujesz wynikowy log.

Odnośnik do komentarza

Jest w porządku. Możesz przejść do finalizacji tematu.

 

1. Start > w polu szukania wpisz cmd > z prawokliku Uruchom jako Administrator. Wklej kolejno komendy:

 

attrib -r -s -h L:\autorun.inf

del /q L:\autorun.inf

 

2. Użyj opcji Sparzątanie z OTL oraz Uninstall z AdwCleaner

 

3. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

4. System jest nieaktualny (brak SP1), zainstaluj Service Pack 1 oraz zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji:

 

 Ultimate Edition  (Version = 6.1.7600) - Type = NTWorkstation

 

Internet Explorer (Version = 8.0.7600.16385)

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216030FF}" = Java 6 Update 30

"{AC76BA86-7AD7-1045-7B44-A94000000001}" = Adobe Reader 9.4.0 - Polish

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

 

5. Na koniec zmień hasła logowania do serwisów w sieci tak na wszelki wypadek.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...