Skocz do zawartości

Komputer zablokowany - żądanie kodu UKASH


Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

Jestem kolejną osobą, która zmaga się zablokowanym komputerem przez UKASH.

Proszę o pomoc.

System blokuje sie po uruchomieniu, wyłącza menu start, znikają ikony na pulpicie, wyskakuje żądanie kodu UKASH.

Przeczytałem już, że to wirus, więc podjąłem próby usunięcia, jednak dopiero teraz dotarłem do wskazówek jak zrobić i wysłać raporty (jestem w tych sprawach laikiem - nigdy nie małem takiego przypadku).

Nie ukrywam, że próbowalem wklejania innych skryptów do OTL. Teraz wiem, że "to nie mogło się udać".

 

Wysyłam raporty:

OTL.Txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
Nie ukrywam, że próbowalem wklejania innych skryptów do OTL. Teraz wiem, że "to nie mogło się udać".

 

Z mocą jeszcze raz powtórzę. Takich rzeczy nie wolno robić, skrypty są unikatowe, dopasowane tylko do systemu z którego były robione logi. Ścieżki / daty / nazwy = wszystko się różni. Poza tym, ta infekcja operuje elementami losowymi i nic się nie będzie zgadzać.

 

1. Z poziomu Trybu awaryjnego uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
O4 - HKLM..\Run: []  File not found
O4 - HKLM..\Run: [wfiefeijbwhnora] C:\ProgramData\wfiefeij.exe ()
O4 - HKU\S-1-5-21-3606567344-3754531493-317716782-1000..\Run: [wfiefeijbwhnora] C:\ProgramData\wfiefeij.exe ()
[2012-06-26 22:38:09 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\ProgramData\diaqpirowrauysa
[2012-06-26 22:38:10 | 000,000,052 | ---- | M] () -- C:\ProgramData\jcebmmkfifmdkgo
[2012-06-26 22:38:07 | 000,111,616 | ---- | M] () -- C:\ProgramData\lsjiufzr.exe
 
:Commands
[emptytemp]

 

Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach.

 

Klik w Wykonaj skrypt. System będzie restartował. Nastąpi odblokowanie Windows. Spodziewany log z usuwania, jeśli zaś nie otworzy się automatycznie, szukaj go w katalogu C:\_OTL.

 

2. Wygeneruj nowy log OTL z opcji Skanuj (już bez Extras). Dołącz log z usuwania z punktu 1.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Zadanie pomyślnie wykonane. Do przeprowadzenia następujące czynności:

 

1. Uruchom Sprzątanie w OTL, które skasuje z dysku OTL wraz z kwarantanną z trojanami.

 

2. Wyczyść foldery Przywracania systemu: KLIK.

 

3. Aktualizacje: KLIK. Tutaj cytat z Twojej listy zainstalowanych:

 

========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ==========

 

64bit: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F86416027FF}" = Java™ 6 Update 27 (64-bit)

"Adobe Flash Player ActiveX" = Adobe Flash Player 11 ActiveX 64-bit

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216027FF}" = Java™ 6 Update 29

"{8B234375-EFB1-4024-8B53-EA7C745A6687}" = Adobe Flash Player 10 Plugin

"{AC76BA86-7AD7-FFFF-7B44-AA0000000001}" = Adobe Reader X (10.1.1) MUI

"{D103C4BA-F905-437A-8049-DB24763BBE36}" = Skype™ 4.2

"Office14.SingleImage" = Microsoft Office 2010 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm ----> brak SP1

 

4. Na wszelki wypadek zmień hasła logowania w serwisach.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...