cod3r Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Witam, Od kilku dni mam problem z zainstalowaniem aktualizacji na jednym z moich komputerów. Komputer na którym pojawia się problem ma posiada system Windows 7 x86 Home Premium. Instalacja aktualizacji KB2718704 (która wyszła 4 czerwca) do dziś ciągle kończy się niepowodzeniem. A więc tak, co zrobiłem żeby problem rozwiązać. Spróbowałem 2 możliwości na które wskazywała pomoc, konkretnie tych dwóch: http://windows.micro...-error-800B0100 Po wykonaniu punktu 1 nic się nie zmieniło, instalacja aktualizacji znów kończyła się niepowodzeniem. Po wykonaniu punktu 2 tak samo, chociaż była informacja, że problemy zostały pomyślnie naprawione, mimo to instalacja się nie powiodła. W podglądzie zdarzeń widnieje kilkanaście takich samych wpisów: Błędy 2012-06-18 15:26:08 WindowsUpdateClient 20 Windows Update Agent Nazwa dziennika:System Źródło: Microsoft-Windows-WindowsUpdateClient Data: 2012-06-18 15:26:08 Identyfikator zdarzenia:20 Kategoria zadania:Windows Update Agent Poziom: Błędy Słowa kluczowe:Niepowodzenie,Instalacja Użytkownik: SYSTEM Komputer: Komputer Opis: Instalacja nie powiodła się: system Windows nie mógł zainstalować następującej aktualizacji, ponieważ wystąpił błąd 0x800b0100: Aktualizacja systemu Windows 7 (KB2718704). Kod XML zdarzenia: <Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event"> <System> <Provider Name="Microsoft-Windows-WindowsUpdateClient" Guid="{945A8954-C147-4ACD-923F-40C45405A658}" /> <EventID>20</EventID> <Version>0</Version> <Level>2</Level> <Task>1</Task> <Opcode>13</Opcode> <Keywords>0x8000000000000028</Keywords> <TimeCreated SystemTime="2012-06-18T13:26:08.535394300Z" /> <EventRecordID>1027602</EventRecordID> <Correlation /> <Execution ProcessID="1152" ThreadID="2484" /> <Channel>System</Channel> <Computer>Komputer</Computer> <Security UserID="S-1-5-18" /> </System> <EventData> <Data Name="errorCode">0x800b0100</Data> <Data Name="updateTitle">Aktualizacja systemu Windows 7 (KB2718704)</Data> <Data Name="updateGuid">{9CA0B1C7-2A98-46EE-8C71-9E9985FCF904}</Data> <Data Name="updateRevisionNumber">100</Data> </EventData> </Event> Załączam log CBS, wrzuciłem na hosting ponieważ waży dość sporo bo około 17MB. CBS.log - http://hostuje.net/f...67b0e5a3bd42249 Może miał ktoś podobny problem i sobie poradził? Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Po wykonaniu punktu 1 nic się nie zmieniło, instalacja aktualizacji znów kończyła się niepowodzeniem. No tak, ale przecież pracę narzędzia należy ocenić, gdyż nie zawsze automatycznie naprawia usterkę. Nie przedstawiłeś co narzędzie robiło i co widzi. Proszę dołącz log C:\Windows\Logs\CBS\checksur.log. Odnośnik do komentarza
cod3r Opublikowano 18 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 w katalogu C:\Windows\Logs\CBS nie ma żadnego innego pliku oprócz CBS.log + kilku spakowanych w archiwum .rar. Sprawdzałem też dla pewności czy może nie jest ukryty, nie jest. Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 W związku z tym uruchom ponownie "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu" i podaj wynikowy log. Odnośnik do komentarza
cod3r Opublikowano 18 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Ok, po ponownym uruchomieniu logi sie pojawiły, załączam. CheckSUR.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 I o to chodziło. Narzędzie Checksur widzi błędy, ale nie naprawia uszkodzonych komponentów łaty KB2718704, bo brakuje mu plików do operacji: Unavailable repair files: servicing\packages\Package_2_for_KB2718704~31bf3856ad364e35~x86~~6.1.1.0.mum servicing\packages\Package_2_for_KB2718704~31bf3856ad364e35~x86~~6.1.1.0.cat 1. Przesyłam pliki wymagane przez auto-naprawę: KLIK. Oba pliki umieść w katalogu C:\Windows\Temp\CheckSur\Servicing\Packages. 2. Uruchom ponownie "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu" i przedstaw wynikowy checksur.log, który ma potwierdzić naprawę. . Odnośnik do komentarza
cod3r Opublikowano 18 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Ok, załączam log po zrobieniu wyżej wymienionych czynności. Aktualizacja zakończyła się nareszcie powodzeniem . CheckSUR.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 18 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Log potwierdza pomyślną naprawę, co zresztą już ma skutek w prawidłowej instalacji łatki. Temat rozwiązany, zamykam. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi