grzes Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Podczas instalacji aktualizacji zawiesiłem komputer (niebieski ekran) i dwie poprawki nie dają się zainstalować, również z dysku. Przykładowy błąd z Podglądu Zdarzeń: Instalacja nie powiodła się: system Windows nie mógł zainstalować następującej aktualizacji, ponieważ wystąpił błąd 0x800b0100: Aktualizacja zabezpieczeń dla systemu Windows (KB2656373). Robiłem wszystkie proponowane przez Microsoft naprawy, usuwałem zawartość katalogu SoftwareDistribution. Mam też log wygenerowany przez "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu" Aha i puźniejsze poprawki instalują się bez problemu, tylko te dwie uparcie nie dają rady CheckSUR.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Checksur widzi naruszenia (w tym wymieniana KB2656373), ale nic nie naprawia, brakuje mu plików do operacji: Unavailable repair files: winsxs\manifests\wow64_microsoft-windows-installer-engine_31bf3856ad364e35_6.1.7601.21960_none_6c44bfa617cec8d5.manifest winsxs\manifests\amd64_microsoft-windows-installer-engine_31bf3856ad364e35_6.1.7601.21960_none_61f01553e36e06da.manifest winsxs\manifests\amd64_microsoft-windows-installer-engine_31bf3856ad364e35_6.1.7601.17807_none_61ae5a16ca1970cb.manifest winsxs\manifests\wow64_microsoft-windows-installer-engine_31bf3856ad364e35_6.1.7601.17807_none_6c030468fe7a32c6.manifest servicing\packages\Package_19_for_KB2656373~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.2.0.mum servicing\packages\Package_1_for_KB2656373~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.2.0.mum servicing\packages\Package_2_for_KB2656373~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.2.0.mum servicing\packages\Package_for_KB2656373_SP1~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.2.0.mum servicing\packages\Package_for_KB2656373~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.2.0.mum servicing\packages\Package_19_for_KB2656373~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.2.0.cat servicing\packages\Package_1_for_KB2656373~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.2.0.cat servicing\packages\Package_2_for_KB2656373~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.2.0.cat servicing\packages\Package_for_KB2656373_SP1~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.2.0.cat servicing\packages\Package_for_KB2656373~31bf3856ad364e35~amd64~~6.1.2.0.cat 1. Przesyłam paczkę plików wymaganych naprawą: KLIK. Wszystkie pliki w katalogu "manifests" przenieś do katalogu C:\Windows\Temp\CheckSur\WinSxS\Manifests, a te z "packages" do C:\Windows\Temp\CheckSur\Servicing\Packages. 2. Uruchom ponownie "Narzędzie analizy gotowości aktualizacji systemu" i przedstaw wynikowy checksur.log. . Odnośnik do komentarza
grzes Opublikowano 14 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zrobione i chyba naprawione Mogę sprawdzić aktualizacje? CheckSUR.txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Wg raportu Checksur wszystko naprawione. Tak więc jasno sformułuj czy usterka zniknęła na 100%. Odnośnik do komentarza
grzes Opublikowano 14 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Naprawione, dziękuję Niech twoje okna będą zawsze czyste Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi