SDelg Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Witam, mam problem podobny do poprzedników, zrobiłem test lognetem, proszę o interpretacje kogoś bardziej doświadconego. net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Twój problem dotyczy Internetu, jak widzę, w Chello (UPC), więc nie widzę powodu, byś się podpinał pod wątek z Orange. Temat wydzielam. Straty pakietów bardzo niskie, na poziomie 1%, przy WiFi można to uznać za normalne. Pobierz program inSSIDer i zainstaluj na komputerze. Zrób screen z listy sieci i wykresu mocy sieci bezprzewodowych. Zresetuj stos TCP/IP. Kliknij Start -> Programy -> Akcesoria -> prawym na Wiersz poleceń -> Uruchom jako administrator. W otwartym oknie wpisz netsh int ip reset reset.log i, po wykonaniu się polecenia, uruchom ponownie komputer. Jeżeli to nic nie da, to według tego (KLIK) wyłącz IPv6 w ustawieniach swojego połączenia. Potem zrestartuj połączenie sieciowe i sprawdź, czy problem nadal występuje. Jaki masz router? Masz dostęp do jego strony konfiguracyjnej? Odnośnik do komentarza
SDelg Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Wydaje mi się że po netsh int ip reset reset.log poprawiło się, bardzo dziękuję za dobrą radę. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi