Nutaharion Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Cześć, Pisałem już tutaj kiedyś z podobnym problemem. Wczoraj padł prąd na osiedlu i od wczoraj na drugim komputerze połączonym routerem nie ma internetu w przeglądarce. W konsoli normalnie działa polecenie ping, dostaję zwrotne odpowiedzi. Próbowałem wszystkich możliwych dla siebie opcji. Przwracałem fabryczne ustawienia routera, zrobiłem format na komputerze gdzie internet nie działał. Podłączałem nawet kabel od internetu bezposrednio do komputera na którym internet nie chce działać i nic. Oczywiście w centrum sieci wszystko jest pokazane jako okej. Wcześniej miałem podobne sytuacje i wystarczyło odinstalować protokół IPv6 albo rebootować router lub odnowić serwer DHCP ale teraz nic nie działa ;-/ Na obecnym komputerze mam Win 7 64-bit, na tym drugim Win 7 32-bit. Router przez który przechodzi ruch to D-Link DI-524. Nie mam więcej pomysłów jak przywrócić internet na drugim komputerze. I tutaj liczę na Waszą pomoc. Log z Netlog net-log.txt Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Start -> Programy -> Akcesoria -> prawym na: Wiersz poleceń -> Uruchom jako administrator. Wpisz komendę (po niej Enter i czekasz na wykonanie): netsh int ip reset reset.log Potem uruchom ponownie komputer. Problemem jest bardzo słaba jakość połączenia (gubienie pakietów na poziomie 80%). Przyczyna może być zarówno programowa, stąd polecenie wyżej, jak i sprzętowa. Zatem jeśli to nic nie da, to proponuję sprawdzić kabel, zmienić gniazdo na routerze. Poza tym, firma D-Link produkuje sprzęt bardzo słabej jakości i zazwyczaj od niego rozpoczynam diagnozowanie wszelkich usterek. Możesz przejrzeć stare tematy na forum, w których wystąpiły D-Linki, jakaś połowa problemów była nimi spowodowana. Odnośnik do komentarza
Nutaharion Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Wykonałem to polecenie i niestety bez zmian ;-/ W chwili obecnej nie stać mnie na zmianę routera tak więc pomysł odpada. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Sprawdzałeś na innym kablu? Zmieniałeś gniazdo na routerze? Odnośnik do komentarza
Nutaharion Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Tak długiego kabla nie mam pod ręką bym musiał komputer przeciągać po pokojach a, że noc jest to zrobię to jutro po szkole. Gniazda w routerze zmieniałem. Na wszystkich to samo. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Pobierz jakieś LiveCD Linuksa - polecam Knoppix i albo przy pomocy unetbootin wgraj na pendrive'a, albo zapisz jako bootowalne na płytce. Potem uruchom z niego komputer i sprawdź, czy sieć będzie działać. W ten sposób wyeliminujemy zależności software'owe. Jeśli wtedy nie zadziała, to wiemy, że winny jest sprzęt. Odnośnik do komentarza
Nutaharion Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Sprawdzałem na LiveCD Ubuntu już wczoraj. Internet nie działał. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 No to czeka Cię najprawdopodobniej wymiana czegoś. Zacznij od sprawdzenia kabla... Odnośnik do komentarza
Nutaharion Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Miałeś rację to było coś z kablem ;-) Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi