ross Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 witam bardzo serdecznie -bardzo prosze o pomoc mam problem z trojanami ktore masowo zaatakowaly mojego kompa .Nie potrafie sobie z nimi poradzic.Posiadam laptop z systemem Microsoft windows XP home edition wersja 2002 service pack 3.Do posta dolaczam logi jakie wykonalem,Z GORY DZIEKUJE ZA POMOC New Text Document.txt New Text Document (3).txt New Text Document (5).txt kaspersky.txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Po co tyle powielonych logów? Niepotrzebne usuwam. Powinien tu być jeszcze log z Gmer 1. Wejdź w panel usuwania programów i odinstaluj pozycje sponsoringowe - Vuze_Remote Toolbar / Winamp Toolbar / PriceGong 2.1.0 oraz przestarzały Spybot - Search & Destroy 2. Uruchom AdwCleaner z opcji Delete 3. Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL IE - HKU\.DEFAULT\..\URLSearchHook: {A3BC75A2-1F87-4686-AA43-5347D756017C} - No CLSID value found IE - HKU\S-1-5-18\..\URLSearchHook: {A3BC75A2-1F87-4686-AA43-5347D756017C} - No CLSID value found IE - HKU\S-1-5-21-2052111302-448539723-1801674531-1004\..\URLSearchHook: {A3BC75A2-1F87-4686-AA43-5347D756017C} - No CLSID value found O2 - BHO: (no name) - {02478D38-C3F9-4efb-9B51-7695ECA05670} - No CLSID value found. [2012/05/18 21:23:53 | 000,000,000 | ---D | C] -- C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\F4D562290000721E6A052043D151FC84 :Files netsh winsock reset /C :Services ASUSProcObsrv 02389441 :Reg [HKEY_USERS\S-1-5-21-2052111302-448539723-1801674531-1004\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main] "Start Page"="about:blank" :Commands [resethosts] [emptytemp] Adnotacja dla innych czytających: skrypt unikatowy - dopasowany tylko i wyłącznie pod ten system, proszę nie stosować na swoich systemach. Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. 4. Uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL. Odnośnik do komentarza
ross Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 dziekuje bardzo za wskazowki wykonalem wszystko co zaleciles i dolaczam nowe logi New Text Document (7).txt New Text Document (8).txt New Text Document (9).txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 3 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Wszystko poprawnie wykonane. Pozostają czynności finalne. 1. Wklej do OTl drobny skrypt kosmetyczny: :OTL O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829} - No CLSID value found. O3 - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {CCC7A320-B3CA-4199-B1A6-9F516DD69829} - No CLSID value found. O3 - HKCU\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {EF99BD32-C1FB-11D2-892F-0090271D4F88} - No CLSID value found Klik w Wykonaj skrypt. Logów żadnych nie pokazujesz. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. 2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK 3. Zaktualizuj wymienione programy do najnowszych wersji: Adobe Reader 9.0.1 Mozilla Firefox 11.0 (x86 en-US) Internet Explorer (Version = 6.0.2900.5512) Szczegóły aktualizacyjne: KLIK 4. Na koniec możesz wykonać skan przez Malwarebytes Anti-Malware Odnośnik do komentarza
ross Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 jeszcze jedno pytanie dokonalem skanu za pomoca Malwarebytes Anti-Malware. Skan wykryl zagrozenie w postaci trojana: Wykryte wpisy rejestru systemowego: 1 HKCR\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1}\InprocServer32| (Trojan.Zaccess) -> Złe: (C:\Documents and Settings\Bubu\Local Settings\Application Data\{220ac82f-8f5e-2a12-b93a-99ab5a700a44}\n.) Dobre: (%SystemRoot%\system32\shdocvw.dll) Usunalem trojana i po ponownym skanie tym programem juz nic nie bylo .Czy to oznacza ze wszystko jest juz oki Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 3 Lipca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Przy zamykaniu tematów znalazłam ten wątek z pytaniem zawieszonym w powietrzu. Usuwanie tego wyniku via MBAM prawdopodobodnie zaowocowało błędną edycją rejestru, ze skutkiem w niemożności zapamiętania układu ikon Pulpitu. MBAM miał błąd operacji na tych kluczach ZeroAccess (prowadził modyfikację w kluczu HKCU zamiast jego usunięcia), osobiście to zgłaszałam i już poprawione. W każdym razie dla pewności: Start > Uruchom > cmd i wklej komendę: reg delete HKCU\Software\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /f Temat ogólnie rozwiązany, toteż zamykam. . Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi