Skocz do zawartości

Brak możliwości zmiany hasła


anhotels

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Problem jest następujący.
Mam pełne uprawnienia administratora. Komp nie pracuje w domenie. HPProBook6560b
Zasady haseł są wyłączone a hasła nie mogę zmienić. Z poziomu wbudowanego "Administratora" też nie. Mogę założyć nowego użytkownika ale hasła już mu nie utworzę. System jest pod stałą ochroną NOD32, przeskanowałem jeszcze paroma innymi programami np. malwarebytes - i nie znalazł nic.

Założyłem, do zrobienia, prtscr, usera o nazwie takiej jak to forum i założył mi się user standardowy ale z hasłem, próba zmiany kończy się tak samo
Pliki dołączony.

Problem jest też z Windows Defenderem, który się nie dopala i podaje komunikat Błąd 126. NIe można odnaleść określonego modułu.

Coś z tym można zrobić czy format?

anHotels

post-4615-0-20120400-1338617832_thumb.png

OTL.Txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Mam pełne uprawnienia administratora. Komp nie pracuje w domenie. HPProBook6560b

Zasady haseł są wyłączone a hasła nie mogę zmienić. Z poziomu wbudowanego "Administratora" też nie. Mogę założyć nowego użytkownika ale hasła już mu nie utworzę.

Zakładając, że rzeczywiście dobrze sprawdziłeś zasady grup i ustawienia ("Minimalny okres ważności hasła" na 0 + "Hasło musi spełniać wymagania co do złożoności" wyłączone), podejrzewam tu software Hewlett-Packard relatywne do zabezpieczeń, konkretnie HP ProtectTools Security Manager:

 

========== Win32 Services (SafeList) ==========

 

SRV:64bit: - [2011-02-12 06:07:16 | 000,481,104 | R--- | M] (DigitalPersona, Inc.) [Auto | Running] -- c:\Program Files\Hewlett-Packard\HP ProtectTools Security Manager\Bin\DpHostW.exe -- (DpHost)

SRV - [2011-01-12 21:12:06 | 000,036,864 | ---- | M] (Hewlett-Packard Development Company, L.P) [Disabled | Stopped] -- c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\2009 Password Filter for HP ProtectTools\PTChangeFilterService.exe -- (HP ProtectTools Service)

 

 

========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ==========

 

64bit: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]

"{422BA615-2133-4DC0-8673-09C8CC7557F2}" = HP ProtectTools Security Manager

"{55B52830-024A-443E-AF61-61E1E71AFA1B}" = Device Access Manager for HP ProtectTools

"{8A0041CD-277C-4C1F-BFE4-7AC508B20B4C}" = Drive Encryption For HP ProtectTools

"{ACA53F68-B003-4D0E-9C3D-0C4EE09D08A8}" = Privacy Manager for HP ProtectTools

"{D3A775F2-2674-4452-8D80-1FC1446052EE}" = Face Recognition for HP ProtectTools

"HPProtectTools" = HP ProtectTools Security Manager

 

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]

"{6D6ADF03-B257-4EA5-BBC1-1D145AF8D514}" = File Sanitizer For HP ProtectTools

"{ADC70B7A-530B-46E3-8384-48D22681A41E}" = Theft Recovery for HP ProtectTools

"InstallShield_{ADC70B7A-530B-46E3-8384-48D22681A41E}" = Theft Recovery for HP ProtectTools

 

Pierwszy test: wprowadź system w stan czystego rozuchu wg instrukcji z KB929135. Czysty rozruch wyeliminuje usługi HP (ale sterowniki to osobne zagadnienie). Jeśli problemu haseł nie zanotujesz, zabierz się za deinstalację z systemu menedżera haseł HP.

 

 

Problem jest też z Windows Defenderem, który się nie dopala i podaje komunikat Błą 126. NIe można odnaleść określonego modułu.

Zapewne problem błędnego skierowania ścieżek na nie te bity co należy, jak tu: KLIK. Wykonaj te same działania, czyli import pliku FIX.REG. Przy okazji:

- obecny Microsoft Security Essentials, który i tak w ramach "bezkonfliktowego" działania deaktywuje Windows Defender.

- połączenie NOD z Microsoft Security Essentials nie za sprytne, jeden do wyrzucenia.

 

PS. I wreszcie: użyty ComboFix, brak o tym wzmianki, brak wyników działania z tamtego uruchomienia i brak prawidłowej deinstalacji aplikacji.

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Jak próbuję odinstalować HP.....to otrzymuję komunikat. This Software is not supported on this system

 

Farbar Service Scanner Version: 27-05-2012

Ran by IT (administrator) on 04-06-2012 at 10:16:28

Running from "C:\Users\IT\Downloads"

Microsoft Windows 7 Professional Service Pack 1 (X64)

Boot Mode: Normal

****************************************************************

 

Internet Services:

============

 

Connection Status:

==============

Localhost is accessible.

LAN connected.

Google IP is accessible.

Google.com is accessible.

Attempt to access Yahoo IP returned error: Yahoo IP is offline

Yahoo.com is accessible.

 

 

Windows Firewall:

=============

 

Firewall Disabled Policy:

==================

 

 

System Restore:

============

 

System Restore Disabled Policy:

========================

 

 

Action Center:

============

 

Windows Update:

============

 

Windows Autoupdate Disabled Policy:

============================

 

 

Windows Defender:

==============

WinDefend Service is not running. Checking service configuration:

The start type of WinDefend service is OK.

The ImagePath of WinDefend service is OK.

The ServiceDll of WinDefend: "%ProgramFiles(x86)%\Windows Defender\mpsvc.dll".

 

 

File Check:

========

C:\Windows\System32\nsisvc.dll => MD5 is legit

C:\Windows\System32\drivers\nsiproxy.sys => MD5 is legit

C:\Windows\System32\dhcpcore.dll => MD5 is legit

C:\Windows\System32\drivers\afd.sys => MD5 is legit

C:\Windows\System32\drivers\tdx.sys => MD5 is legit

C:\Windows\System32\Drivers\tcpip.sys => MD5 is legit

C:\Windows\System32\dnsrslvr.dll => MD5 is legit

C:\Windows\System32\mpssvc.dll => MD5 is legit

C:\Windows\System32\bfe.dll => MD5 is legit

C:\Windows\System32\drivers\mpsdrv.sys => MD5 is legit

C:\Windows\System32\SDRSVC.dll => MD5 is legit

C:\Windows\System32\vssvc.exe => MD5 is legit

C:\Windows\System32\wscsvc.dll => MD5 is legit

C:\Windows\System32\wbem\WMIsvc.dll => MD5 is legit

C:\Windows\System32\wuaueng.dll => MD5 is legit

C:\Windows\System32\qmgr.dll => MD5 is legit

C:\Windows\System32\es.dll => MD5 is legit

C:\Windows\System32\cryptsvc.dll => MD5 is legit

C:\Program Files\Windows Defender\MpSvc.dll => MD5 is legit

C:\Windows\System32\svchost.exe => MD5 is legit

C:\Windows\System32\rpcss.dll => MD5 is legit

 

 

**** End of log ****

 

 

anHotels

Odnośnik do komentarza

Hewlett

W kwestii deinstalacji, ten soft HP to może być ciężki zawodnik.

1. Po pierwsze, uruchom tego menedżera i dokładnie się przypatrz co w nim można zdeaktywować / w jaki sposób ubić kontrolę loginów. Tu obrazek poglądowy: KLIK.

2. Jeśli nic nie uzyskasz przez konfigurację i nadal będzie dręczyć problemem haseł, sprawdź czy ma zasadność metoda opisana tu: KLIK. Chodzi o post autorstwa Daniel_Potyrala i uruchomienie (de)instalatorów z folderu fabrycznego SWSetup.


Windows Defender

Na temat Windows Defender, to jest dokładnie problem który opisałam:

Windows Defender:
==============
WinDefend Service is not running. Checking service configuration:
The start type of WinDefend service is OK.
The ImagePath of WinDefend service is OK.
The ServiceDll of WinDefend: "%ProgramFiles(x86)%\Windows Defender\mpsvc.dll".


Skierowanie na złe bity, moduł 32-bit a nie 64-bit. Nie wiem w jaki sposób robiłeś to: "Fix wgrany do rejestru - też bez zmiany". Jak ten fiks był importowany, co się pokazało przy imporcie, czy zresetowałeś system?



.
Odnośnik do komentarza

I proszę Cię o jaśniejsze sformułowania. Opisz krok po kroku co robiłeś w menedżerze HP i co konfigurowałeś, oraz w jaki sposób tym razem deinstalujesz (przez SWSetup?). Poza tym, w ogóle nie odpowiedziałeś na pytanie: "Jak ten fiks był importowany, co się pokazało przy imporcie". Więc zadam pytanie w inny sposób: czy po użyciu opcji "Scal" otrzymałeś pytanie z prośbą o zatwierdzenie importu czy może ... otworzył się Notatnik?

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Nie mam takiego ekranu do konfiguracji managera HP.

A co jest / jakie skróty?

 

 

Odinstalowałem składniki tego toolsa a samego sucurity nie mogą odinstalować, ciągle komunikat o złej wersji systemu operacyjnego

Czy mowa o deinstalatorze uruchomionym z poziomu folderu SWSetup?

 

 

Nie moża tego softu usunąć inaczej?

Ostrzeżenie, nie stosuj Revo Uninstaller i podobnych. To jest szczególny przypadek i należy zmusić natywny deinstalator HP, by coś zdziałał.

 

 

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...