anhotels Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Witam,Problem jest następujący.Mam pełne uprawnienia administratora. Komp nie pracuje w domenie. HPProBook6560bZasady haseł są wyłączone a hasła nie mogę zmienić. Z poziomu wbudowanego "Administratora" też nie. Mogę założyć nowego użytkownika ale hasła już mu nie utworzę. System jest pod stałą ochroną NOD32, przeskanowałem jeszcze paroma innymi programami np. malwarebytes - i nie znalazł nic.Założyłem, do zrobienia, prtscr, usera o nazwie takiej jak to forum i założył mi się user standardowy ale z hasłem, próba zmiany kończy się tak samoPliki dołączony.Problem jest też z Windows Defenderem, który się nie dopala i podaje komunikat Błąd 126. NIe można odnaleść określonego modułu.Coś z tym można zrobić czy format?anHotels OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Mam pełne uprawnienia administratora. Komp nie pracuje w domenie. HPProBook6560b Zasady haseł są wyłączone a hasła nie mogę zmienić. Z poziomu wbudowanego "Administratora" też nie. Mogę założyć nowego użytkownika ale hasła już mu nie utworzę. Zakładając, że rzeczywiście dobrze sprawdziłeś zasady grup i ustawienia ("Minimalny okres ważności hasła" na 0 + "Hasło musi spełniać wymagania co do złożoności" wyłączone), podejrzewam tu software Hewlett-Packard relatywne do zabezpieczeń, konkretnie HP ProtectTools Security Manager: ========== Win32 Services (SafeList) ========== SRV:64bit: - [2011-02-12 06:07:16 | 000,481,104 | R--- | M] (DigitalPersona, Inc.) [Auto | Running] -- c:\Program Files\Hewlett-Packard\HP ProtectTools Security Manager\Bin\DpHostW.exe -- (DpHost)SRV - [2011-01-12 21:12:06 | 000,036,864 | ---- | M] (Hewlett-Packard Development Company, L.P) [Disabled | Stopped] -- c:\Program Files (x86)\Hewlett-Packard\2009 Password Filter for HP ProtectTools\PTChangeFilterService.exe -- (HP ProtectTools Service) ========== HKEY_LOCAL_MACHINE Uninstall List ========== 64bit: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]"{422BA615-2133-4DC0-8673-09C8CC7557F2}" = HP ProtectTools Security Manager"{55B52830-024A-443E-AF61-61E1E71AFA1B}" = Device Access Manager for HP ProtectTools"{8A0041CD-277C-4C1F-BFE4-7AC508B20B4C}" = Drive Encryption For HP ProtectTools"{ACA53F68-B003-4D0E-9C3D-0C4EE09D08A8}" = Privacy Manager for HP ProtectTools"{D3A775F2-2674-4452-8D80-1FC1446052EE}" = Face Recognition for HP ProtectTools"HPProtectTools" = HP ProtectTools Security Manager [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall]"{6D6ADF03-B257-4EA5-BBC1-1D145AF8D514}" = File Sanitizer For HP ProtectTools"{ADC70B7A-530B-46E3-8384-48D22681A41E}" = Theft Recovery for HP ProtectTools"InstallShield_{ADC70B7A-530B-46E3-8384-48D22681A41E}" = Theft Recovery for HP ProtectTools Pierwszy test: wprowadź system w stan czystego rozuchu wg instrukcji z KB929135. Czysty rozruch wyeliminuje usługi HP (ale sterowniki to osobne zagadnienie). Jeśli problemu haseł nie zanotujesz, zabierz się za deinstalację z systemu menedżera haseł HP. Problem jest też z Windows Defenderem, który się nie dopala i podaje komunikat Błą 126. NIe można odnaleść określonego modułu. Zapewne problem błędnego skierowania ścieżek na nie te bity co należy, jak tu: KLIK. Wykonaj te same działania, czyli import pliku FIX.REG. Przy okazji: - obecny Microsoft Security Essentials, który i tak w ramach "bezkonfliktowego" działania deaktywuje Windows Defender. - połączenie NOD z Microsoft Security Essentials nie za sprytne, jeden do wyrzucenia. PS. I wreszcie: użyty ComboFix, brak o tym wzmianki, brak wyników działania z tamtego uruchomienia i brak prawidłowej deinstalacji aplikacji. Odnośnik do komentarza
anhotels Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Witam, 1.Niestety czysty rozruch nie spowodował poprawy - nadal ten sam komunikat. 2.Fix wgrany do rejestru - też bez zmiany. Czy mam dezaktywować MSE? Zostawić co? MSE czy NOD32? pozdrawiam anHotels Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 1. Czysty rozruch to jednak niekompletny test. Przejdź do testowej deinstalacji HP ProtectTools Security Manager.2. MSSE + NOD = któryś z nich i tak ma być odinstalowany (obciążenie systemu), a wybór należy do Ciebie. Antywirusy nie mają jednak związku z błędem numer 126. Po deinstalacji wybranego zrób log z Farbar Service Scanner. Odnośnik do komentarza
anhotels Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Jak próbuję odinstalować HP.....to otrzymuję komunikat. This Software is not supported on this system Farbar Service Scanner Version: 27-05-2012 Ran by IT (administrator) on 04-06-2012 at 10:16:28 Running from "C:\Users\IT\Downloads" Microsoft Windows 7 Professional Service Pack 1 (X64) Boot Mode: Normal **************************************************************** Internet Services: ============ Connection Status: ============== Localhost is accessible. LAN connected. Google IP is accessible. Google.com is accessible. Attempt to access Yahoo IP returned error: Yahoo IP is offline Yahoo.com is accessible. Windows Firewall: ============= Firewall Disabled Policy: ================== System Restore: ============ System Restore Disabled Policy: ======================== Action Center: ============ Windows Update: ============ Windows Autoupdate Disabled Policy: ============================ Windows Defender: ============== WinDefend Service is not running. Checking service configuration: The start type of WinDefend service is OK. The ImagePath of WinDefend service is OK. The ServiceDll of WinDefend: "%ProgramFiles(x86)%\Windows Defender\mpsvc.dll". File Check: ======== C:\Windows\System32\nsisvc.dll => MD5 is legit C:\Windows\System32\drivers\nsiproxy.sys => MD5 is legit C:\Windows\System32\dhcpcore.dll => MD5 is legit C:\Windows\System32\drivers\afd.sys => MD5 is legit C:\Windows\System32\drivers\tdx.sys => MD5 is legit C:\Windows\System32\Drivers\tcpip.sys => MD5 is legit C:\Windows\System32\dnsrslvr.dll => MD5 is legit C:\Windows\System32\mpssvc.dll => MD5 is legit C:\Windows\System32\bfe.dll => MD5 is legit C:\Windows\System32\drivers\mpsdrv.sys => MD5 is legit C:\Windows\System32\SDRSVC.dll => MD5 is legit C:\Windows\System32\vssvc.exe => MD5 is legit C:\Windows\System32\wscsvc.dll => MD5 is legit C:\Windows\System32\wbem\WMIsvc.dll => MD5 is legit C:\Windows\System32\wuaueng.dll => MD5 is legit C:\Windows\System32\qmgr.dll => MD5 is legit C:\Windows\System32\es.dll => MD5 is legit C:\Windows\System32\cryptsvc.dll => MD5 is legit C:\Program Files\Windows Defender\MpSvc.dll => MD5 is legit C:\Windows\System32\svchost.exe => MD5 is legit C:\Windows\System32\rpcss.dll => MD5 is legit **** End of log **** anHotels Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 HewlettW kwestii deinstalacji, ten soft HP to może być ciężki zawodnik.1. Po pierwsze, uruchom tego menedżera i dokładnie się przypatrz co w nim można zdeaktywować / w jaki sposób ubić kontrolę loginów. Tu obrazek poglądowy: KLIK.2. Jeśli nic nie uzyskasz przez konfigurację i nadal będzie dręczyć problemem haseł, sprawdź czy ma zasadność metoda opisana tu: KLIK. Chodzi o post autorstwa Daniel_Potyrala i uruchomienie (de)instalatorów z folderu fabrycznego SWSetup.Windows DefenderNa temat Windows Defender, to jest dokładnie problem który opisałam: Windows Defender:==============WinDefend Service is not running. Checking service configuration:The start type of WinDefend service is OK.The ImagePath of WinDefend service is OK.The ServiceDll of WinDefend: "%ProgramFiles(x86)%\Windows Defender\mpsvc.dll". Skierowanie na złe bity, moduł 32-bit a nie 64-bit. Nie wiem w jaki sposób robiłeś to: "Fix wgrany do rejestru - też bez zmiany". Jak ten fiks był importowany, co się pokazało przy imporcie, czy zresetowałeś system?. Odnośnik do komentarza
anhotels Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 1. po restarcie Defender nadal nie działa - ten sam błąd 2. hp nie chce się odinstalować Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 I proszę Cię o jaśniejsze sformułowania. Opisz krok po kroku co robiłeś w menedżerze HP i co konfigurowałeś, oraz w jaki sposób tym razem deinstalujesz (przez SWSetup?). Poza tym, w ogóle nie odpowiedziałeś na pytanie: "Jak ten fiks był importowany, co się pokazało przy imporcie". Więc zadam pytanie w inny sposób: czy po użyciu opcji "Scal" otrzymałeś pytanie z prośbą o zatwierdzenie importu czy może ... otworzył się Notatnik? . Odnośnik do komentarza
anhotels Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Defender działa. Nie zrobiłem Scal. Nie mam takiego ekranu do konfiguracji managera HP. Odinstalowałem składniki tego toolsa a samego sucurity nie mogą odinstalować, ciągle komunikat o złej wersji systemu operacyjnego Nie moża tego softu usunąć inaczej? anHotels Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Nie mam takiego ekranu do konfiguracji managera HP. A co jest / jakie skróty? Odinstalowałem składniki tego toolsa a samego sucurity nie mogą odinstalować, ciągle komunikat o złej wersji systemu operacyjnego Czy mowa o deinstalatorze uruchomionym z poziomu folderu SWSetup? Nie moża tego softu usunąć inaczej? Ostrzeżenie, nie stosuj Revo Uninstaller i podobnych. To jest szczególny przypadek i należy zmusić natywny deinstalator HP, by coś zdziałał. Odnośnik do komentarza
anhotels Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 ale w swsetup nie ma deinstalatora EDIT: udało się - działa. Wielkie dzięki. Co mam teraz zrobić, jakieś funkcje przywrócić? anHotels Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Tzn. co wykonałeś (konkretnie) i o przywracaniu jakich funkcji mowa? Odnośnik do komentarza
anhotels Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Uruchomiłem już Windows w trybie normalnym a nie selektywnym. Zastanawiam się nad instalacją oprogramowania HP ale chyba nie chcę podejmować tego ryzyka Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 4 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Mam rozumieć, że: odinstalowałeś w końcu HP ProtectTools Security Manager (choć nadal nie przedstawiłeś sposobu w jaki to wykonałeś) i problem haseł ustąpił? W takiej sytuacji nie uważam za stosowne ponownie się pakować w aplikację od HP. Odnośnik do komentarza
anhotels Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Dziękuje raz jeszcze za pomoc. Temat uważam za zamknięty. Może jeszcze komuś będą te wiadomości potrzebne. Odinstalowanie SecurityTools z nowych notebooków HP powinno być standardem. Wielkie dzięki Pozdrawiam anHotels Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi