Skocz do zawartości

Program pomoc IP przestał działać


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników forum. Piszę tutaj ten temat bo nigdzie w necie nie mogłem znaleźć pomocy aby rozwiązać mój problem. A więc za każdym włączeniem komputera jest na początku dobrze, lecz po chwili wyskakuje komunikat z widowsa " Program pomoc IP przesał działać " po czym tak jakby pulpit się odświeżał i nagle mam paski okienek albo pasek zadań na dole jak ze starego windowsa 98 cos w tym stylu. W szczegółach błędu wyskakuje coś takiego :

 

Podpis problemu:

Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH

Nazwa aplikacji: svchost.exe_iphlpsvc

Wersja aplikacji: 6.0.6000.16386

Sygnatura czasowa aplikacji: 4549b5f5

Nazwa modułu z błędem: netcfgx.dll

Wersja modułu z błędem: 6.0.6000.16386

Sygnatura czasowa modułu z błędem: 4549d2ff

Kod wyjątku: c0000005

Przesunięcie wyjątku: 00000000000286b0

Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6000.2.0.0.768.3

Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje 1: a824

Dodatkowe informacje 2: d188cb53ce99e8f5031790fba87daf02

Dodatkowe informacje 3: 8b7a

Dodatkowe informacje 4: e1c752bbcb7b5fe806e5159c25f89a14

 

Przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji:

http://go.microsoft....63&clcid=0x0415

 

Podejżewam, że to jakiś wirus procesu svhost ale nie potrafie rozwiązać tego problemu. Robilem skan OTL i mam te dwa logi i proszę o pomoc bo wgl jestem zielony z tym.

 

Extras.txt to tutaj http://wklej.org/id/760098/

 

OTL.txt to tutaj http://wklej.org/id/760099/

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Pobierz AdwCleaner i zastosuj w nim opcje Delete. To usunie smieci z przegladarek.

http://general-changelog-team.fr/outils/289-adwcleaner

 

A potem zaktualizuj system. Bo masz golusieńką Viste

 

64bit-Windows Vista Home Premium Edition  (Version = 6.0.6000) - Type = NTWorkstation
Internet Explorer (Version = 7.0.6000.16982)

 

Brak Service Pack 1 i 2.

 

Instalujesz po kolei

Odnośnik do komentarza
A więc za każdym włączeniem komputera jest na początku dobrze, lecz po chwili wyskakuje komunikat z widowsa " Program pomoc IP przesał działać " po czym tak jakby pulpit się odświeżał i nagle mam paski okienek albo pasek zadań na dole jak ze starego windowsa 98 cos w tym stylu.

 

Tu może być problem naruszonych plików systemowych. W logu z OTL plik userinit.exe nie ma sygnatury Microsoftu:

 

O20:64bit: - HKLM Winlogon: UserInit - (C:\Windows\system32\userinit.exe) - C:\Windows\SysNative\userinit.exe ()

 

... oraz rootkit-infekcja (typu Necurs). Otóż sekcja sterowników wygląda dziwnie, brak poboru danych (sterowniki wyglądają na zablokowane):

 

 

========== Driver Services (SafeList) ==========

 

DRV:64bit: - [2011-11-20 10:11:20 | 000,271,360 | ---- | M] () [Kernel | On_Demand | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\ewusbnet.sys -- (ewusbnet)

DRV:64bit: - [2011-11-20 10:11:20 | 000,221,312 | ---- | M] () [Kernel | On_Demand | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\ewusbmdm.sys -- (hwdatacard)

DRV:64bit: - [2011-11-20 10:11:20 | 000,117,248 | ---- | M] () [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\ew_hwusbdev.sys -- (ew_hwusbdev)

DRV:64bit: - [2011-11-20 10:11:20 | 000,086,016 | ---- | M] () [Kernel | On_Demand | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\ew_jubusenum.sys -- (huawei_enumerator)

DRV:64bit: - [2011-11-20 10:11:20 | 000,013,952 | ---- | M] () [Kernel | On_Demand | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\ew_usbenumfilter.sys -- (ew_usbenumfilter)

DRV:64bit: - [2011-09-19 16:16:27 | 000,526,392 | ---- | M] () [Kernel | Boot | Running] -- C:\Windows\SysNative\Drivers\sptd.sys -- (sptd)

DRV:64bit: - [2011-05-27 19:05:14 | 000,117,328 | ---- | M] () [Kernel | On_Demand | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\AVGIDSDriver.Sys -- (AVGIDSDriver)

DRV:64bit: - [2011-04-05 00:59:54 | 000,377,936 | ---- | M] () [Kernel | System | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\avgtdia.sys -- (Avgtdia)

DRV:64bit: - [2011-03-16 16:03:18 | 000,037,456 | ---- | M] () [File_System | Boot | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\avgrkx64.sys -- (Avgrkx64)

DRV:64bit: - [2011-03-01 14:25:18 | 000,041,552 | ---- | M] () [File_System | System | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\avgmfx64.sys -- (Avgmfx64)

DRV:64bit: - [2011-02-22 08:12:34 | 000,026,704 | ---- | M] () [Kernel | Boot | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\AVGIDSEH.Sys -- (AVGIDSEH)

DRV:64bit: - [2011-02-14 14:51:11 | 000,016,384 | ---- | M] () [Recognizer | System | Unknown] -- C:\Windows\SysNative\drivers\fs_rec.sys -- (Fs_Rec)

DRV:64bit: - [2011-02-10 07:53:22 | 000,029,264 | ---- | M] () [Kernel | On_Demand | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\AVGIDSFilter.Sys -- (AVGIDSFilter)

DRV:64bit: - [2011-01-07 06:41:44 | 000,304,720 | ---- | M] () [Kernel | System | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\avgldx64.sys -- (Avgldx64)

DRV:64bit: - [2009-03-18 18:35:42 | 000,033,856 | -H-- | M] () [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\hamachi.sys -- (hamachi)

DRV:64bit: - [2007-10-02 20:52:58 | 000,409,112 | ---- | M] () [Kernel | Boot | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\iaNvStor.sys -- (iaNvStor) Intel®

DRV:64bit: - [2007-09-30 00:03:32 | 000,384,024 | ---- | M] () [Kernel | Boot | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\iaStor.sys -- (iaStor)

DRV:64bit: - [2007-09-26 07:19:08 | 003,196,416 | ---- | M] () [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\NETw4v64.sys -- (NETw4v64) Sterownik karty Intel®

DRV:64bit: - [2007-08-09 02:21:00 | 000,013,680 | ---- | M] () [Kernel | On_Demand | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\ATK64AMD.sys -- (MTsensor)

DRV:64bit: - [2007-08-08 18:39:46 | 000,060,928 | ---- | M] () [Kernel | Auto | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\rimmpx64.sys -- (rimmptsk)

DRV:64bit: - [2007-08-03 11:45:08 | 000,125,952 | ---- | M] () [Kernel | On_Demand | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\Rtlh64.sys -- (RTL8169)

DRV:64bit: - [2007-07-27 20:45:52 | 000,057,856 | ---- | M] () [Kernel | Auto | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\rixdpx64.sys -- (rismxdp)

DRV:64bit: - [2007-07-26 21:33:54 | 000,055,296 | ---- | M] () [Kernel | Auto | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\rimspx64.sys -- (rimsptsk)

DRV:64bit: - [2007-04-12 01:18:26 | 000,071,680 | ---- | M] () [Kernel | Boot | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\jraid.sys -- (JRAID)

DRV:64bit: - [2007-04-11 16:35:46 | 000,040,720 | ---- | M] () [Kernel | On_Demand | Running] -- C:\Windows\SysNative\Drivers\LUsbFilt.Sys -- (LUsbFilt)

DRV:64bit: - [2007-04-11 16:35:30 | 000,056,080 | ---- | M] () [Kernel | On_Demand | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\LMouFilt.Sys -- (LMouFilt)

DRV:64bit: - [2007-04-11 16:35:22 | 000,053,520 | ---- | M] () [Kernel | On_Demand | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\LHidFilt.Sys -- (LHidFilt)

DRV:64bit: - [2006-11-02 11:56:46 | 000,046,080 | ---- | M] () [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\wpdusb.sys -- (WpdUsb)

DRV:64bit: - [2006-11-02 11:48:23 | 000,024,064 | ---- | M] () [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Windows\SysNative\drivers\MODEMCSA.sys -- (MODEMCSA)

DRV:64bit: - [2006-11-02 11:10:09 | 000,103,936 | ---- | M] () [Kernel | On_Demand | Running] -- C:\Windows\SysNative\DRIVERS\sdbus.sys -- (sdbus)

 

 

Wstępnie:

 

1. Wykonaj skan za pomocą Kaspersky TDSSKiller. Nic w nim nie usuwaj, wszystkie wyniki ustaw na Skip i tylko zaprezentuj raport z tego. Ponadto, czy na Pulpicie nie wyświetla się przypadkiem napis "Tryb testowy"?

 

2. Wykonaj weryfikację poprawności plików systemowych za pomocą komendy sfc /scannow, za pomocą kolejnej komendy przefiltruj log do wystąpień znaczników [sR]: KLIK. Zaprezentuj log.

 

 


PS. Drobne uwagi spoza tematu:

 

1. Odinstaluj adware / paski sponsoringowe: Contextual Tool Extrafind, Conduit Engine, uTorrentBar Toolbar.

 

2. Zastosuj AdwCleaner z opcji Delete.

 

3. Start > w polu szukania wpisz regedit > skasuj klucz:

 

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\mountpoints2

 

 

 

EDIT: Pisałam nie widząc odpowiedzi Belfegor. AdwCleaner należy zastosować dopiero po normalnej deinstalacji. A z instalacją pakietów SP to wstrzymać się przy widzialnych niezdrowych oznakach.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
log z Kassperskiego

 

Kaspersky nic nie widzi, ale sekcja sterowników jest bardzo dziwna (zablokowany pobór danych, charakterystyczne dla infekcji Necurs). Ponawiam pytanie: "czy na Pulpicie nie wyświetla się przypadkiem napis "Tryb testowy"?".

 

 

Po wpisaniu komendy sfc /scannow było napisane ze nie znalazło uszkodzonych plików, ale otworzyłem tak jak w poradniku ten plik z logami i coś tam było w nim mianowicie

 

Owszem, SFC wykrył uszkodzone pliki, ale to są stare odczyty z 24 maja:

 

 

 

2012-05-24 10:14:25, Info    CSI    000002a2 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:82{41}]"\??\C:\Windows\System32\LogFiles\Firewall"\[l:20{10}]"mpssvc.dat" from store

2012-05-24 10:14:25, Info CSI 000002a3 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:80{40}]"\??\C:\ProgramData\Microsoft\IdentityCRL"\[l:30{15}]"ppcrlconfig.dll" from store

2012-05-24 10:14:25, Info CSI 000002a4 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:80{40}]"\??\C:\ProgramData\Microsoft\IdentityCRL"\[l:22{11}]"ppcrlui.dll" from store

2012-05-24 10:14:25, Info CSI 000002a5 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:84{42}]"\??\C:\ProgramData\Microsoft\Search\Config"\[l:24{12}]"msscolmn.txt" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002ae [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img19.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002af [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img29.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002b0 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img18.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002b1 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img28.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002b2 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img17.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002b3 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img27.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002b4 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img16.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002b5 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img26.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002b6 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img36.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002b7 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img15.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002b8 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img25.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002b9 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img35.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002ba [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img14.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002bb [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img24.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002bc [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img34.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002bd [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img13.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002be [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img23.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002bf [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img33.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002c0 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img12.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002c1 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img22.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002c2 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img32.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002c3 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img11.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002c4 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img21.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002c5 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img31.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002c6 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img10.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002c7 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img20.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002c8 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:18{9}]"img30.jpg" from store

2012-05-24 10:14:26, Info CSI 000002c9 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:16{8}]"img1.jpg" from store

2012-05-24 10:14:27, Info CSI 000002ca [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:16{8}]"img2.jpg" from store

2012-05-24 10:14:27, Info CSI 000002cb [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:16{8}]"img3.jpg" from store

2012-05-24 10:14:27, Info CSI 000002cc [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:16{8}]"img4.jpg" from store

2012-05-24 10:14:27, Info CSI 000002cd [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:16{8}]"img5.jpg" from store

2012-05-24 10:14:27, Info CSI 000002ce [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:16{8}]"img6.jpg" from store

2012-05-24 10:14:27, Info CSI 000002cf [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:16{8}]"img7.jpg" from store

2012-05-24 10:14:27, Info CSI 000002d0 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:16{8}]"img8.jpg" from store

2012-05-24 10:14:27, Info CSI 000002d1 [sR] Repairing corrupted file [ml:520{260},l:56{28}]"\??\C:\Windows\Web\Wallpaper"\[l:16{8}]"img9.jpg" from store

2012-05-24 10:14:27, Info CSI 000002d2 [sR] Repairing corrupted file [ml:84{42},l:82{41}]"\??\C:\Windows\SysWOW64\LogFiles\Firewall"\[l:20{10}]"mpssvc.dat" from store

 

 

W wynikach nie ma pliku userinit.exe, który wg OTL nie ma sygnatury MS, OTL widzi sig na pliku 32-bit ale nie 64-bit:

 

O20:64bit: - HKLM Winlogon: UserInit - (C:\Windows\system32\userinit.exe) - C:\Windows\SysNative\userinit.exe ()

O20 - HKLM Winlogon: UserInit - (userinit.exe) - C:\Windows\SysWow64\userinit.exe (Microsoft Corporation)

 

Podaj skan na plik userinit.exe, po przeprowadzeniu już usuwania adware jak opisywałam, zrób nowy log z OTL, w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

/md5start
userinit.exe
/md5stop

 

Klik w Skanuj.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Nie odpowiedziałeś na pytanie: "czy na Pulpicie nie wyświetla się przypadkiem napis "Tryb testowy"?". Nie odinstalowałeś również uTorrentBar Toolbar. Wyniki skanu OTL są dziwne, jest tu niepokojąca rozbieżność, główny plik nie ma w ogóle sygnatury MS, ale jego suma md5 jest obliczona jasko identyczna z kopią WinSxS, która z kolei ma sygnaturę:

 

[2006-11-02 13:16:15 | 000,028,160 | ---- | M] () MD5=46D5B6B80E4A5997F508F938F96B7628 -- C:\Windows\SysNative\userinit.exe

[2006-11-02 13:16:15 | 000,028,160 | ---- | M] (Microsoft Corporation) MD5=46D5B6B80E4A5997F508F938F96B7628 -- C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-userinit_31bf3856ad364e35_6.0.6000.16386_none_3610939d8d22586d\userinit.exe

 

Rozbieżność tę trudno wytłumaczyć, gdyż jeśli byłby to brak dostępu do pliku, OTL nie umiałby przeliczyć sumy md5, a tu jednak to robi. Ja bym wykonała przesunięcie pliku z WinSxS do głównego i to z poziomu środowiska zewnętrznego a nie spod Windows (ze względu na to, że narzędzia widzą plik jako "poprawny", a tu się jednak coś nie zgadza). I zobaczymy co się po tym stanie.

 

1. Zbootuj z nośnika WinRE.

 

2. Przekopiuj plik C:\Windows\winsxs\amd64_microsoft-windows-userinit_31bf3856ad364e35_6.0.6000.16386_none_3610939d8d22586d\userinit.exe nadpisując za jego pomocą plik C:\Windows\system32\userinit.exe. Tu masz wytyczne jak zrobić zamianę plików z poziomu WinRE: KLIK.

 

3. Wykonaj ponownie skan OTL na te same warunki co poprzednio.

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza
Skąd mogę pobrać WinRE bo na forum nie mogę tego znaleźć? ?

 

Brak uwagi w czytaniu. W opisie WinRE jest wszystko podane. Konkretnie ustęp "Żadna z powyższych metod nie jest dostępna" i adnotacja "Aktualizacja! Pobieranie płyt NeoSmart nie jest już darmowe, ze względu na problemy licencyjne Microsoft. W awaryjnych sytuacjach można jednak skorzystać z innych linków (w poniższym spoilerze)".

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...