robson Opublikowano 17 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Witam Na komputerze mojej znajomej od około tygodnia nie są wykrywane przez system żadne urządzenia podłączane przez USB. W manadżerze urządzeń nie widać znaków zapyania. Same urządzenia są sprawne gdyż działają na innym komputerze. Po przeprowadzeniu diagnostyki sprzętu jest zwracany taki sam komunikat jak w tym temacie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 18 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 Wnioskuję, że to się stało nagle. Zapytaj czy czegoś nie kojarzy. Czy przy podpięciu urządzenia do USB jest jakikolwiek komunikat w Tray`u? Ale może wykonać taką próbę: 1. Menadżer Urządzeń - Kontroler USB - PPM na wszystkich elementach wewnątrz i Usuń. 2. Nie należy wykonywać restartu aż do usunięcia wszystkich gałęzi oraz działań niżej. Przy sugestii Uruchom wybierz - Później. 3. Usuń dokładnie ten plik: c:\Windows\System32\DriverStore\Infcache.1 Uwaga - plik ukryty. 4. Dopiero teraz restart. Obserwuj info w Tray`u - czy znaleziono nowe urządzenia i ewentualnie ponowny restart zgodnie z sugestią systemu. 5. Podpinasz np. pena i obserwujesz. Odnośnik do komentarza
robson Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Wnioskuję, że to się stało nagle. Zapytaj czy czegoś nie kojarzy. Znajoma nie kojarzy żadnej konkretnej sytuacji, po której zaczął występować problem. Czy przy podpięciu urządzenia do USB jest jakikolwiek komunikat w Tray`u? Nie 1. Menadżer Urządzeń - Kontroler USB - PPM na wszystkich elementach wewnątrz i Usuń. Wykonałem to wewnątrz gałęzi "Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej" 3. Usuń dokładnie ten plik: c:\Windows\System32\DriverStore\Infcache.1 Uwaga - plik ukryty. Usunąlem plik o takiej nazwie, ale zapisanej dużymi literami. Po restarcie system odbudował gałąź Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej w MU, ale urządzenia podłączane przez USB nadal nie są wykrywane. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 20 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 (edytowane) Zakładam, że wykonałeś to wszystko dokładnie tak jak pisałem wyżej - czyli restart dopiero po wszystkich operacjach. I napisz co to jest: komputer (tak było wyżej) czy lapek. I dodatkowo jaki to system x86 czy x64. Ludzie piszcie co macie jeżeli chcecie porady. Do wielu. To nie znaczy, że ja potrafię jej udzielić. Edytowane 20 Maja 2012 przez wieslaw531 Odnośnik do komentarza
robson Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Witam Zgodnie z zaleceniami restart komputera został wykonany po usunięciu wszystkich elementów z gałęzi Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej MU. Problem dotyczy komputera stacjonarnego z systemem Windows 7 Home Premium x86. Dodatkowo dodam, że urządzenia, które były podłączone przed awarią np. kamera działają normalnie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 21 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Czy problematyczne urządzenia to tylko peny czy również inne? Pobierz USBDeview włącznie z pakietem językowym - rozpakuj do jakiegoś katalogu np. USBView i uruchom. Zobacz, które urządzenia są aktywne (zielona kropka z lewej). Podłącz pena, którego system nie widzi i sprawdź listę czy się pojawił np. jako wyłączony (czerwona kropka). Jeżeli tak to spróbuj go uruchomić LPM na urządzeniu i klik w zieloną kropkę. Jeżeli to nie działa - zainstaluj USBDeview na kompie, który widzi problematyczne urządzenie i zidentyfikuj go wg. np numeru seryjnego. Następnie wpinasz tego pena do kompa, który nie widzi urządzenia wyszukujesz czy jest na liście - LPM na tym urządzeniu - klik w ikonkę Kosz - Odinstaluj + Restart z odłączonym urządzeniem. Po restarcie odpalasz program i wpinasz pena obserwując komunikat w Tray`u oraz okno programu. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się