Skocz do zawartości

Bootmgr is compressed

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Postanowiłam założyć tutaj konto, i prosić was o pomoc, ponieważ nie wiem już jak sobie poradzić z tym Bootmgr is compressed, wyskakuje taki komunikat jak chcę włączyć komputer i każe resetować, ale ciągle to samo. Nie znam się na tym za bardzo, jednak myślę, że jak ktoś opisze mi krok po kroku co i jak to dam radę :)! Tylko problem w tym, że nie posiadam płytki z Windowsem 7 ani nic takiego ;( Da się bez tego?

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
  • 1 rok później...

A w przypadku, gdy mam uszkodzony napęd na płyty, mogę spróbować czegoś innego? nie mam możliwości uruchomienia bootowalnego systemu z uszkodzonym napędem. Komputer w kilka sekund po uruchomieniu ukazuje ów komunikat, nie mogę nawet zmienić aby 1st bootem był powiedzmy USB (żeby np odpalić bootowalny system z pendrivea). Proszę o Pomoc, Pozdrawiam

kiwis89, tego nie rozwiążesz bez dostępu zewnętrznego do dysku. Czyli przy uszkodzonym napędzie wchodzą w grę:

- Boot z urządzenia USB. Nie podałeś co to za sprzęt, objawy sugerują aktywną technikę "fast boot", co obchodzi się metodą wciśnięty klawisz funkcyjny (np. F2) + wciśnięcie power.

- Podpięcie dysku pod inny komputer i ręczne uruchomienie dekompresji.

.

Więc tak.. Mam Sony Vaio model PCG-7113L, nie wiem dokładnie jaki system tam jest, wiem tylko że 7.. Zrobiłem USB z recovery na swoim laptopie na którym posiadam win 7 x64. Architektura usb jest następująca:
F:

-boot:

+BCD

+boot.sdi
      +bootfix.bin

-sources:

+boot.wim

-bootmgr