astray Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Znany problem, ale pierwszy raz mam z tym do czynienia i nie wiem co zrobić. Używam Chrome'a i od paru dni zamiast strony startowej mam ten portal. OTL.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Ale co to ma być za log? Jest pusty. W dodatku brakuje drugiego loga - extras. Tak więc musisz to wszystko poprawić i przy okazji zrobisz tu log na dodatkowym warunku. Uruchom OTL, wszystkie opcje ustaw na "Użyj filtrowania" zaś w okno Własne opcje skanowania / skrypt wklej: hklm\software\clients\startmenuinternet|command /rs Klik w Skanuj i przedstaw wynikowe logi. Odnośnik do komentarza
astray Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Nie znam się na tym programie niestety, po wklejeniu tego skryptu dostałem takie logi: OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza