WisnieR Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Po uruchomeniu Win7 64bit otrzymuję komunikat "program chr.exe przestał odpowiadać". Plik zlokalizowałem i usunąłem ręcznie jednak pojawia się po każdym ponownym uruchomieniu systemu. Logi z OTL: http://wklej.org/id/730844/ http://wklej.org/id/730847/ Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Jest tu aktywna infekcja - Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :Files C:\Users\jhij\AppData\Local\Temp*.html C:\Users\jhij\AppData\Roaming\nservice32.exe :Reg [HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce] "nservice32"=- :Commands [emptytemp] Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera. Następnie uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL Odnośnik do komentarza
WisnieR Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zrobione. Nowy log: http://wklej.org/id/732499/ Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Skrypt prawidłowo wykonany i powinno być po problemie tylko potwierdź to. 1. Użyj opcji Sprzątanie z OTL. 2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK To wszystko. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi