dominiksek Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Cześć , otóż mam taki problem iż nie potrafię włączyć komputera tzn . Wszystko pięknie idzie do momentu jak jest WINDOWS XP i ten znacznik na dole jedzie i sie ładuje pum pum pum 10 s i blue screen i uruchamia się ponownie i tak cały czas informacja : STOP : c000021a {B Błąd krytyczny systemu} Proces systemowy windows Logon Process zakończył się niespodziewanie ze stanem .. 0xc0000135 (0x00000000 0x00000000) System zostanie zamknięty . A jednak się nie wyłączą , informuje iż mam pirata i nie mam płyty windows , proszę o pilną pomoc , format ostatnia deska ratunku gdyż mam tam bardzo ważne pliki i dokumenty . i proszę o jak najdokładniejsze wyjaśnienia jak naprawić bo jest zielony w tych sprawach . Pozdrawiam . Chciałbym podać dokładniejsze informacje no ale jak wspomniałem jestem zielony w tym a nie mam żadnego dostępu żeby przekazać informacja tak więc jestem w środku niczego . Odnośnik do komentarza
Anonim3 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 A tryb awaryjny też nie działa? Odnośnik do komentarza
dominiksek Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Tak samo nic kompletnie nic nie chce się włączyć . a pliki bardzo ważne bo z pracy . Odnośnik do komentarza
Majaque Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Zacznij od tego, to z pewnością uprości całą sprawę: https://www.fixitpc.pl/topic/4414-diagnostyka-infekcji-na-niestartujacych-windows/ Odnośnik do komentarza
dominiksek Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 czytam tamten temat i czytam i zadaje sobie jedno pytanie skąd mam wziąść tamte "programy" Odnośnik do komentarza