pkolasa Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Skoro na 1 teście MHDD wyszło Ci że masz 1 wolniejszy sektor (a właściwie więcej, bo jeszcze ten 150ms), a na drugim teście jest gorzej, to znaczy, że się pogarsza. Dla spokoju sprawdź jeszcze raz MHDD. Ich argumenty o tym, że nie ma powodów do wymiany sprzętu są żadne. Bo to jest gwarancja technologiczna i skoro według Ciebie laptop nie działa zadowalająco (a patrząc na wnętrze to powinien chodzić sprawnie), to mają bez wymówek wymienić Ci sprzęt, ich problem czy dadzą Ci nowy model, czy wymienią dysk. Mają wymienić sprzęt i tyle, nie musisz mieć mocnego argumentu, coś nie odpowiada, to mają wymienić. Życzę powodzenia Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się go oddać. Mam nadzieję że nie będą robić problemów, tylko wymienią i będzie OK. Dzięki, postaramy się coś załatwić. Zerowanie i re mapowanie nie resetuje parametrów SMART. Moim zdaniem problem leży gdzieś indziej. Jeśli chodzi o drugiego laptopa jakie są problemy? bo ja bym stawiał że to nie dysk. Sprawdzałeś np. pamięci?? Ale u mnie na tym laptopie co był najnowszy obrazek to nie mam problemów. Czasem dysk zbyt muli, ale to już się przyzwyczaiłem, bo to też dwuletni sprzęt. Laptop zaś nowy - pamięci nie sprawdziłem, bo znalazłem te opóźnienia na dysku, wysoki atrybut 188 SMART na tamtym dysku, to postanowiliśmy zgłosić sprawę na gwarancję. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się