Skocz do zawartości

Przekierowania z google


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

od około miesiąca doświadczam problemów z przekierowaniami na inne strony, po kliknięciu w wyniki wyszukiwania Google.

 

Ostatnio zastosowałem ComboFix i wydawało się po restarcie, że problem zniknął. Jednak nie do końca. Czasem można wejść za pierwszym razem we właściwy link. Jednak przy innym uruchomieniu przeglądarki lub wyszukiwarki Google, na właściwy link można wejść dopiero za czwartym razem.

 

Proszę o pomoc.

 

PS. Log z GMERa zamieszczę jak tylko skończy się skanowanie.

ComboFix.txt

OTL.Txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Użycie ComboFix nie było tutaj potrzebne. Infekcja jest nadal aktywna.

 

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

 

:Files
C:\Windows\Tasks\Zgaxupeuag.job
C:\Windows\System32\ws2_32Y.dll
C:\users\Paula\AppData\Roaming\*.exe
C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp*.html
 
:OTL
SRV - File not found [Auto | Stopped] --  -- (CLTNetCnService)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- system32\DRIVERS\ManyCam.sys -- (ManyCam)
DRV - File not found [Kernel | On_Demand | Stopped] -- C:\Users\Paula\AppData\Local\Temp\catchme.sys -- (catchme)
DRV - File not found [Kernel | Disabled | Stopped] -- C:\Windows\system32\drivers\blbdrive.sys -- (blbdrive)
IE - HKU\S-1-5-21-3231480573-421141693-3271003740-1000\..\SearchScopes\{171DEBEB-C3D4-40b7-AC73-056A5EBA4A7E}: "URL" = http: //websearch.ask.com/redirect?client=ie&tb=CDS&o=16205&src=crm&q={searchTerms}&locale=en_US&apn_ptnrs=QR&apn_dtid=YYYYYYYYPL&apn_uid=6AE7B3A2-E4CE-439F-9FCB-36D692110342&apn_sauid=52F84A7B-0B5E-4288-AD86-12A15FFEB379
 
:Commands
[emptytemp]

 

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

 

Następnie uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowe logi z OTL

Odnośnik do komentarza

Wszystko zostało poprawnie wykonane i nie widać już tutaj nic szkodliwego. Możesz przejść do kroków finalnych.

 

1. Wciśnij kombinacje klawisza z flagą Windows + R wpisz CMD a następnie wklej i wywołaj polecenie "c:\users\Paula\Desktop\Desktop\ComboFix.exe" /uninstall

 

2. Opróżnij folder przywracania systemu: KLIK

 

3. Zaktualizuj poniższe oprogramowanie:

 

Internet Explorer (Version = 8.0.6001.18943)

"{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216020FF}" = Java 6 Update 20

"{AC76BA86-7AD7-1033-7B44-A81300000003}" = Adobe Reader 8.1.6

"Mozilla Thunderbird 10.0.1 (x86 pl)" = Mozilla Thunderbird 10.0.1 (x86 pl)

 

Szczegóły aktualizacyjne: KLIK

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...