Skocz do zawartości

Szary Ekran - Problem


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Od pewnego czasu mam problem z pojawianiem się szarego ekranu. Wszystko zaczęło się dziać jakiś tydzień temu. Przy włączeniu jakiejś gry online po jakimś czasie pojawia się cały szary ekran, jedyne co pomaga to reset komputera. Nie wiem czym spowodowany jest ten problem, ale staje się to uporczywe.

Proszę o pomoc, ponieważ nie wiem gdzie leży problem.

Dodaję w załączniku logi z OTL i Extras.

 

Pozdrawiam,

Jacek

OTL.Txt

Extras.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.
Od pewnego czasu mam problem z pojawianiem się szarego ekranu. Wszystko zaczęło się dziać jakiś tydzień temu. Przy włączeniu jakiejś gry online po jakimś czasie pojawia się cały szary ekran, jedyne co pomaga to reset komputera. Nie wiem czym spowodowany jest ten problem, ale staje się to uporczywe.

 

Jakie gry?

 

 

Temat przenoszę do działu Windows 7. Raport nie przedstawia żadnych składników infekcji. Do przeprowadzenia jedynie drobne korekty, tzn. usunięcie rozszerzenia adware oraz kompletnie przestarzałych sterowników StartForce:

 

DRV - [2003-09-06 15:37:22 | 000,062,656 | ---- | M] (Protection Technology) [Kernel | Boot | Stopped] -- C:\Windows\SysWOW64\drivers\prohlp02.sys -- (prohlp02)

DRV - [2003-09-06 14:27:06 | 000,004,832 | ---- | M] (Protection Technology) [Kernel | Boot | Stopped] -- C:\Windows\SysWOW64\drivers\sfhlp01.sys -- (sfhlp01)

DRV - [2003-09-06 14:25:52 | 000,051,744 | ---- | M] (Protection Technology) [Kernel | System | Stopped] -- C:\Windows\SysWOW64\drivers\prodrv06.sys -- (prodrv06)

DRV - [2003-09-06 14:22:08 | 000,006,944 | ---- | M] (Protection Technology) [Kernel | Boot | Stopped] -- C:\Windows\SysWOW64\drivers\prosync1.sys -- (prosync1)

 

Sterowniki z roku 2003 i to 32-bitowe = układ nie działa na 64-bitowym Windows. OTL nie odczytał Dziennika zdarzeń, ale zapewne tam są błędy typu "nie można załadować sterownika" ... "oprogramowanie zablokowane ze względu na brak zgodności".

 

 

1. Otwórz menedżer rozszerzeń Firefox i odinstaluj adware DealBulldog Toolbar.

 

2. Uruchom OTL i w sekcji Własne opcje skanowania / skrypt wklej:

 

:OTL
DRV - [2003-09-06 15:37:22 | 000,062,656 | ---- | M] (Protection Technology) [Kernel | Boot | Stopped] -- C:\Windows\SysWOW64\drivers\prohlp02.sys -- (prohlp02)
DRV - [2003-09-06 14:27:06 | 000,004,832 | ---- | M] (Protection Technology) [Kernel | Boot | Stopped] -- C:\Windows\SysWOW64\drivers\sfhlp01.sys -- (sfhlp01)
DRV - [2003-09-06 14:25:52 | 000,051,744 | ---- | M] (Protection Technology) [Kernel | System | Stopped] -- C:\Windows\SysWOW64\drivers\prodrv06.sys -- (prodrv06)
DRV - [2003-09-06 14:22:08 | 000,006,944 | ---- | M] (Protection Technology) [Kernel | Boot | Stopped] -- C:\Windows\SysWOW64\drivers\prosync1.sys -- (prosync1)
O2:64bit: - BHO: (Hotspot Shield Class) - {F9E4A054-E9B1-4BC3-83A3-76A1AE736170} - C:\Program Files (x86)\Hotspot Shield\HssIE\HssIE_64.dll File not found
O2 - BHO: (no name) - {FCBCCB87-9224-4B8D-B117-F56D924BEB18} - No CLSID value found.
O3 - HKLM\..\Toolbar: (no name) - {338B4DFE-2E2C-4338-9E41-E176D497299E} - No CLSID value found.
O4 - HKLM..\Run: []  File not found
[2011-12-25 23:44:26 | 000,000,000 | ---D | M] -- C:\Users\Jacek\AppData\Roaming\OpenCandy
@Alternate Data Stream - 24 bytes -> C:\Windows:309EDF66F0F5D85E
 
:Commands
[emptytemp]

 

Klik w Wykonaj skrypt. System zostanie zrestartowany i otrzymasz log z wynikami usuwania.

 

3. Do nadrobienia aktualizacje Windows: KLIK. Nie ma tu SP1:

 

64bit- Ultimate Edition  (Version = 6.1.7600) - Type = NTWorkstation

Internet Explorer (Version = 9.0.8112.16421)

 

4. Wygeneruj nowy log z OTL z opcji Skanuj (już bez Extras) + dołącz log z wynikami usuwania pozyskany w punkcie 2.

 

 

 

 

.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...