Goddamnit Opublikowano 30 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Mój problem polega na tym, że myszka się zacina, co jakiś czas kursor wariuje, lata po całym ekranie i włącza różne ikony, wyłącza i włącza różne okna...itd. Niekiedy jest też tak, że się całkiem zawiesza w miejscu i bez restartu komputera się nie obejdzie. Po restarcie jest ok na kilka godzin, może dzień, a następnie dzieje się to samo... To już druga myszka z którą się tak dzieje. Obie są z firmy A4Tech. Poprzednia to A4Tech Opto Ecco 612D, a ta obecna to A4Tech Opto 315. Naprawdę nie wiem co robić, nie znam się na tym, w temacie jestem kompletnie zielona. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję. Kazano mi załączyć takie logi, więc załączam. OTL.Txt Extras.Txt GMER.txt Odnośnik do komentarza
Anonim8 Opublikowano 31 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Masz w systemie bardzo starą wersje Kasperskiego (resztki). Odinstaluj pozostałości korzystając z Kaspersky Removal Tool http://support.kaspersky.com/faq/?qid=208279463 MOD - [2000-11-27 20:43:30 | 000,005,632 | ---- | M] () -- C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus\ccloc.dll MOD - [1998-10-28 04:00:00 | 000,032,256 | ---- | M] () -- C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus\Avpshlex.dll Odinstaluj testowo Spyware Doctor. Odnośnik do komentarza
Goddamnit Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 No i co, moje problemy z myszką się rozwiążą? Chyba nie... Odinstaluję pozostałości Kaspersky'ego, Spyware Doctor'a, to co ma wtedy chronić kompa przed wirusami? :F Odnośnik do komentarza
wieslaw531 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 (edytowane) Jaką masz podkładkę pod mysz? Czy aby nie bajerancką z hologramem? Czy instalowałaś do niej sterowniki? Edytowane 1 Kwietnia 2012 przez wieslaw531 Odnośnik do komentarza