Skocz do zawartości

Permanentne użycie procesora 83-100 %


vialogo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Nie będę ukrywał, że jestem laikiem ale logi wykonałem jak pan bog przykazał.

Problem jest następujący: Bez względu na odhaczone pozycje autostartu (msconfig/uruchamianie) użycie procesora waha się pomiędzy 83% a 100% wydajności przy wyłączonych aplikacjach systemu i pojawiło się to kilka dni temu. W menedżerze zadań zauwarzyłem że głownie "pracuje" spoolsv.exe ale jeśli się go przyblokuje (np. próba zamknięcia) użycie CPU przypada na: csrss.exe, smss.exe, avp.exe i może pare innych. Dowiedziałem się,że spoolsv.exe jest odpowiedzialny za bufor drukarki i może zawierać błędy generujące takie użycie procesora wię wczoraj próbowałem coś zrobić i usunąłem w rejestrze dwa podklucze ale i tak nie te co trzeba, o ile dobrze pamiętam to było tak regedit/ HKLM/ software/ system/ control oraz controlset001. Oczywiście niczego nie naprawiłem. Następną rzeczą którą zrobiłem to instalcja programu kaspersky który owszem, wykrył ale net-worma z pamięci przenośnej flasz, a następnie potraktowałem combofix:em. Niestety laptop dalej nieźle grzeje ponadto zauważyłem przeskakiwanie kursora przy pracy klawiaturą i brak przewijania na padzie. Wasza opinia na ten temat będzie dla mnie odniesieniem przy ewentualnej wizycie w "serwisie" chociaż mam nadzieję że dam radę samemu. W załącznikach logi z comboFix, gmer i OTL

Extras.Txt

log.txt

Nowy Dokument tekstowy.txt

OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

W logach brak oznak infekcji.

 

 

Następną rzeczą którą zrobiłem to instalcja programu kaspersky który owszem, wykrył ale net-worma z pamięci przenośnej flasz, a następnie potraktowałem combofix:em.

 

ComboFix uruchomiony niepotrzebnie, nic nie zrobił w tej materii.