grandx86 Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Witam. Poszukuję web-owego systemu HelpDesk/Ticket System, najważniejsze wymagania to: 1. Bezpieczeństwo - aktualny i bieżąco rozwijany system. 2. Prostota - nie musi być wcale rozbudowany 3. W języku polskim ew. z możliwością spolszczenia. 4. Oczywiście darmowy. Najbardziej popularny jest osTicket, lecz przeraża mnie ostatnia data wydania - 2010r. Odnośnik do komentarza
ba10 Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Może coś takiego : http://www.mantisbt.org/ http://www.otrs.com/en/ http://accord5.com/ http://flyspray.org/ ( chociaż już nierozwijany, ale warto się mu przyjzeć ) Odnośnik do komentarza
pter Opublikowano 26 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Wszystko zależy od konkretnego zastosowania. U nas testowaliśmy kilka rozwiązań. U paru klientów również. Ostatecznie zawsze był problem z dostosowaniem do indywidualnych wymagań. Ostatecznie samodzielnie opracowaliśmy autorski system i rozwijamy. W perspektywie kilku tygodni planujemy go przebudować pod PHP/jQuery Wersja produkcyjna jest tutaj: http://ok.leoconsulting.pl Niestety demo nie mam, ale jeśli kogoś interesuje indywidualne rozwiązanie to zapraszam. Odnośnik do komentarza
grandx86 Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Wersja produkcyjna jest tutaj: http://ok.leoconsulting.pl Niestety komunikat: "Nieobsługiwany typ przeglądarki. Proszę korzystać z Internet Explorera" przestraszył mnie hehe Ale do gustu przypadł mi OTRS i póki co jego będę testować Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi