jasiu146 Opublikowano 20 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Witam, chciałbym prosić o pomoc z tym wirusem. Od wczoraj mój antywirus (Microsoft Security Essentials) pokazuje alarmy o wirusie, oczywiście doradza oczyszczenie pliku co i robię ale to i tak nie pomaga bo wirus i tak się 'odradza'. Nie powiem że nie bez mojej winy został zainstalowany, ponieważ chciałem usunąć podejrzany plik lecz moja świetna wyrobiona myszka kliknęła aby otworzyć go. Proszę o pomoc, czytałem różne tematy tutaj i widziałem że potrzeba LOGI, lecz jestem kompletnie zielony w tych sprawach i nie wiem skąd to wziąć. Nie wiem już co robić. Powoli ogarnąłem logi i są już dwa pierwsze pliki, teraz skanuje się GMER co po zakończeniu dodam. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 20 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Zacznij od zastosowania z trybu awaryjnego Windows narzędzia ComboFix i zaprezentuj wynikowy log. Po tej czynności wykonaj nowe logi z OTL i też załącz do posta. Gmera też możesz wykonać i załączyć dopiero po działaniu ComboFix. Odnośnik do komentarza
jasiu146 Opublikowano 20 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2012 Ok logi zrobione, tylko nie jestem pewien czy aby dobrze zrobiłem z ComboFix'em ponieważ odpaliłem go w trybie awaryjnym ale potrzebował uruchomić ponownie komputer i reszta była robiona z normalnego profilu. Oto logi: GMER.txt OTL.Txt ComboFix.txt Odnośnik do komentarza