Skocz do zawartości

Trojan:Win32/Sirefef.AC

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, chciałbym prosić o pomoc z tym wirusem. Od wczoraj mój antywirus (Microsoft Security Essentials) pokazuje alarmy o wirusie, oczywiście doradza oczyszczenie pliku co i robię ale to i tak nie pomaga bo wirus i tak się 'odradza'. Nie powiem że nie bez mojej winy został zainstalowany, ponieważ chciałem usunąć podejrzany plik lecz moja świetna wyrobiona myszka kliknęła aby otworzyć go. Proszę o pomoc, czytałem różne tematy tutaj i widziałem że potrzeba LOGI, lecz jestem kompletnie zielony w tych sprawach i nie wiem skąd to wziąć. Nie wiem już co robić.

Powoli ogarnąłem logi i są już dwa pierwsze pliki, teraz skanuje się GMER co po zakończeniu dodam.

OTL.Txt

Extras.Txt

Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Infekcja pomyślnie została usunięta. Teraz drobna poprawka.

Uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst:

:Services
mbr
catchme
Cardex
MpKsl852775de

:OTL
IE - HKLM\..\SearchScopes\{EEE6C360-6118-11DC-9C72-001320C79847}: "URL" = http: //search.sweetim.com/search.asp?src=6&q={searchTerms}
O3 - HKU\S-1-5-21-746137067-1715567821-725345543-1004\..\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {21FA44EF-376D-4D53-9B0F-8A89D3229068} - No CLSID value found.

:Commands
[emptytemp]

Kliknij w Wykonaj skrypt. Zatwierdź restart komputera.

Następnie uruchamiasz OTL ponownie, tym razem wywołujesz opcję Skanuj. Pokazujesz nowy log z OTL oraz z AdwCleaner z opcji Search.

Log, który ci się wyświetlił to raport z usuwania. Opcjonalnie mogłeś go też pokazać zmieniając rozszerzenie na .txt ale już nie musisz bo wszystko się wykonało co widać w nowym logu. Na zakończenie ostatnie rzeczy do roboty:

1. W Start > Uruchom > wklej i wywołaj polecenie "C:\Documents and Settings\Janusz\Pulpit\ComboFix.exe" /uninstall

2. Użyj opcji Sprzątanie z OTL oraz opcji Delete z AdwCleaner. Potem możesz go odinstalować opcją Uninstall