Jureczek Opublikowano 12 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2012 Witam, mam od jakiegoś czasu problem z dyskiem zewnętrznym, na którym po podpięciu do komputera jednego ze znajomych potworzyły się skróty o nazwach folderów, do których teraz nie można się dostać. Dawno zeskanowałem Avirą (znalezione i zlikwidowane jakieś pliki), temat odłożony na parę tygodni i teraz ze względu na potrzebę dostępu do danych ponownie zeskanowany przy pomocy AShampoo (nic nie znaleziono). Skróty dalej są, niemożliwe jest otworzenie folderów z danymi. W hisotrii forum widziałem już podobne historie, więc załączam potrzebne logi. będę wdzięczny za pomoc. p.s. jestem laikiem. A to co wyskoczyło z securitycheck. Results of screen317's Security Check version 0.99.31 Windows 7 x64 (UAC is enabled) Internet Explorer 8 Out of date! `````````````````````````````` Antivirus/Firewall Check: Windows Firewall Enabled! WMI entry may not exist for antivirus; attempting automatic update. ``````````````````````````````` Anti-malware/Other Utilities Check: Java™ 6 Update 29 Java version out of date! Adobe Reader X (10.1.2) Mozilla Firefox (10.0.2) ```````````````````````````````` Process Check: objlist.exe by Laurent Ashampoo Ashampoo Anti-Malware AAMW_Service.exe Ashampoo Ashampoo Anti-Malware AAMW_WSC_Service_Vista.exe Ashampoo Ashampoo Anti-Malware AAMW_Guard.exe Trend Micro Titanium TiMiniService.exe Trend Micro Titanium TiResumeSrv.exe ``````````End of Log```````````` UsbFix.txt Extras.Txt OTL.Txt Odnośnik do komentarza