agata503 Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Witam, ja zgłaszam się z podobnym problemem jak Pani w temacie: http://www.fixitpc.p...ystemu-windows/. Przeskanowałam system microsoft essentials a także antivira i nadal występuje ten sam problem. Poniżej zamieszczam logi, które otrzymałam przy pomocy programu OTL: OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 W logach nie widać infekcji aktywnej. Może wystarczy tylko przestawić usługę. Start > w polu szukania wklep services.msc > z prawokliku Uruchom jako Administrator. Na liście dwuklik w usługę Centrum zabezpieczeń i Typ uruchomienia przestaw na Automatycznie (opóźnione uruchomienie), usługę zastartuj przyciskiem. Przywracanie systemu: Panel sterowania > System i zabezpieczenia > System > Ochrona systemu > zaznacz dysk z Windows i Konfiguruj > zaznacz "Przywróć ustawienia systemu oraz poprzednie wersje plików". Odnośnik do komentarza
agata503 Opublikowano 6 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Dziękuje bardzo za pomoc;) już wszystko działa;) Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza
Landuss Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 To jeszcze uaktualnij tutaj system do Service Pack 2 oraz IE do wersji 9: Windows Vista Home Basic Edition Service Pack 1 (Version = 6.0.6001) - Type = NTWorkstation Internet Explorer (Version = 7.0.6001.18000) Szczegóły aktualizacyjne: KLIK Użyj też opcji Sprzątanie z OTL. Temat jako rozwiązany zamykam. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi