DragonFighter Opublikowano 1 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 od około tygodnia mam problem z facebookiem, pocztą gmail oraz logowaniem się do google.com/adsense. Korzystam z laptopa DELL, którego zabieram też do pracy. W domu łączę się z internetem Orange Freedom Pro (technologia bezprzewodowa CDMA) poprzez wifi z routera podłączonego do PC. W pracy - wifi z T-Mobile - ale tam łącze jest na kablach TP - tu wszystko śmiga ok. Gdy w domu odpalam fejsa lub chcę sprawdzić gmaila, przeglądarka dosyć długo kręci, po czym albo nic się nie dzieje, albo wyskakuje "Program Internet Explorer nie może wyświetlić witryny sieci Web" i odwołuje się do diagnostyki, z której oczywiście nic nie wynika. Wszystko zaczęło się od aktualizacji AVASTA do wersji 7, ale nie wiem czy to przez to, bo po jego odinstalowaniu nic się nie zmieniło. Zabawy z zapora i czyszczenie ciasteczek też spaliły na panewce. Dziś zauważyłem, że YouTube też nie działa. Wszystkie inne strony działają bez zarzutu. Tylko z tymi mam problem. Nie wiem już co mam robić (format mi chodzi po głowie, ale wolałbym go uniknąć). Skan antywirusem wskazuje, że system nie jest zakażony. Nie wiem już co robić. Proszę pomóżcie. OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
MatiK Opublikowano 1 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 Skoro problemy pojawiły się po instalacji Avasta to spróbuj wykonać kroki z 2 postu pkt 2 w tym temacie http://www.fixitpc.p...zenie-raportow/ bo widać odpaki po Avaście wciąż działające. Ewentualnie spróbuj tym http://www.avast.com/uninstall-utility Odnośnik do komentarza
picasso Opublikowano 1 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 MatiK, ale temat na który się powodujesz, ma inny typ odpadków, czyli po Avast Internet Security. Tu jest Avast jako antywirus, niech zacznie od Avast Uninstall Utility uruchomionego z poziomu Trybu awaryjnego Windows. PS. DragonFighter odinstaluj też śmiecia Windows Searchqu Toolbar, po tym popraw przez AdwCleaner z opcji Delete. . Odnośnik do komentarza
DragonFighter Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 niech zacznie od Avast Uninstall Utility uruchomionego z poziomu Trybu awaryjnego Windows - zrobioneodinstaluj też śmiecia Windows Searchqu Toolbar - zrobionepo tym popraw przez AdwCleaner z opcji Delete - zrobione Teraz jestem w pracy, a tu korzystam z internetu z łącza T-Mobile na kablach TP, przy którym problem nie występuje, więc nie sprawdzę czy pomogło. Dopiero po powrocie do domu, zobaczę czy jest poprawa przy Orange Freedom Pro. poniżej pliki z raportów AdwCleanerS1.txt OTL.Txt Extras.Txt Odnośnik do komentarza
DragonFighter Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Niestety nie podziałało. Wciąż nie działa Odnośnik do komentarza
piotreek Opublikowano 2 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Sprawdź na innym laptopie/urządzeniu z Wifi bo to wygląda na problem po stronie dostawcy?, Czy w routerze nie masz czasem ustawionej black listy stron WWW?? Odnośnik do komentarza
MatiK Opublikowano 2 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Oprócz tego co powiedział piotreek możesz też spróbować co się stanie jak odpalisz Ubuntu z pendrive'a albo z płyty CD http://www.ubuntu.com/download/ubuntu/download Gdyby działało to mógłbyś korzystać z tych serwisów w ten sposób do czasu rozwiązania problemu. Spróbuj też spingować te serwisy i powiedz jak poszło. Sprawdź też czy działa z poziomu innej przeglądarki niż IE bo z tego co widzę nie masz żadnej alternatywnej. Odnośnik do komentarza
DragonFighter Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Sprawdź na innym laptopie/urządzeniu z Wifi bo to wygląda na problem po stronie dostawcy?, Czy w routerze nie masz czasem ustawionej black listy stron WWW?? do tego routera mam podłączony też pecet i tam wszystko jest ok, więc to chyba nie dostawca. W ustawieniach routera nie ma black listy stron www. Inne przeglądarki też próbowałem i jest tak samo jak na IE9. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 3 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 https://www.fixitpc.pl/topic/2394-diagnostyka-ogolny-raport-konfiguracji-sieci/ Odnośnik do komentarza
DragonFighter Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Wykonałem tę diagnostykę. Nie mam pojęcia co jest nie tak. Dalej te strony nie działają net-log.txt Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst: :OTL IE - HKU\S-1-5-21-3193909142-2362725303-3282110413-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings: "ProxyOverride" = 127.0.0.1:9421 i kliknij w przycisk "Wykonaj skrypt" po wszystkim restart komputera Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 W hosts nic nie ma. Patrz: początek net-log. Odnośnik do komentarza
DragonFighter Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 uruchom OTL i w oknie Własne opcje skanowania/Skrypt wklej następujący tekst (...) fajnie fajnie aha, a to cholerstwo dalej nie działa W hosts nic nie ma. Patrz: początek net-log. no właśnie i co dalej począć z tym? Kurcze już jestem bliski formatu Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 no właśnie i co dalej począć z tym? Kurcze już jestem bliski formatu Wypróbuj wireshark http://www.wireshark.org/ Uruchom wireshark,wykonaj jakieś problematyczne połączenie np z facebook ,gdy ono zwróci błąd zapisz loga w Wireshark ,spakuj go czymś,shostuj i do posta wklej linka do tego loga. Odnośnik do komentarza
DawidS28 Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Czytałeś o problemach z logowaniem? http://www.fixitpc.p...et-i-sieci-faq/ Odnośnik do komentarza
Flavius Opublikowano 5 Marca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Sprawdź jescze to: Panel Sterowania>>Opcje Internetowe>>Połączenia Jeśli jest pusto tak na moim rysunku to OK a jeśli jest tam cokolwiek to usunąć + restart. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi