Skocz do zawartości
14 stycznia 2020 - Koniec wsparcia Microsoftu dla Windows 7 ×

Brak możliwości zainstalowania IIS i problemy z tym związane(puste okienko włączania, nie działa sfc)


marek80

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 2.03.2012 o 01:47, picasso napisał(a):

IQS4O0AlTZJiTYmkhS6uH9I3AVaWiCbIDz5Ctjuo

 

Po sprawdzeniu, faktycznie u mnie to samo.

 

W dniu 2.03.2012 o 01:47, picasso napisał(a):

Rozumiem, że był próbowany najstarszy z dostępnych punktów?

 

Tak, ale widocznie problem ten istnieje znacznie dłużej, tylko nigdy mi on nie przeszkadzał, ani z niczym nie kolidował.

 

W dniu 2.03.2012 o 01:47, picasso napisał(a):

I zweryfikuj na wszelki wypadek co powie sprawdzanie dysku (polecenie chkdsk /f /r).

 

W Trakcie

 

W dniu 1.03.2012 o 16:10, Flavius napisał(a):

2.Zauważyłem też że zostało włączony tryb testowania niepodpisanych sterowników i wyłączony ekran logo Windows

 

- to wprawdzie ma się nijak do problemu...no chyba że któryś z tych sterowników koliduje z systemem - co to były za sterowniki?

 

Nie mam pojęcia.

 

W dniu 1.03.2012 o 16:10, Flavius napisał(a):

1.W w wpisie dla usługi masz dziwnie zainicjowaną frazę "DisplayName" - wątpię aby to miało większe znaczenie ale spróbuj:

 

wklej poniższy tekst do notatnika zapisz jako fix.reg

 

Następnie otwórz rejestr za pomocą narzędzia psexec tj w cmd.exe wpisać

 

psexec -s -i -d regedit

 

a gdy otworzy się rejestr to Plik>>Importuj i załaduj powyższy fix -na koniec restart komputera

 

2.Zauważyłem też że zostało włączony tryb testowania niepodpisanych sterowników i wyłączony ekran logo Windows

 

- to wprawdzie ma się nijak do problemu...no chyba że któryś z tych sterowników koliduje z systemem - co to były za sterowniki?

 

Sporządź też dwa logi z OTL :MAIN oraz EXTRAS (zobacz regulamin działu)

 

w cmd.exe wykonaj jeszcze taką komendę

 

bcdedit /enum >%userprofile%\Desktop\log.txt

 

plik załącz do posta

 

WYKONANE

 

log.txt Extras.Txt OTL.Txt

Odnośnik do komentarza
Pomoc jest darmowa, ale proszę rozważ przekazanie dotacji na utrzymanie serwisu: klik.

Co do tego klucza -
1.Raczej wątpię aby to był klucz zerowy - program Registry Trash Keys Finder po przełączeniu na 64bit nie znajduje kluczy zerowych - no chyba że program ma błędny algorytm wyszukiwania...
2.Można go skasować - mnie się udało to za pomocą PC regedit (ze strony producenta nie mogłem pobrać obrazu)

post-510-0-75353800-1330693836_thumb.png

najpierw kasowałem podklucz 6.1,potem frazę w tym problematycznym kluczu i dopiero potem sam klucz

(EDIT - usunięcie natychmiastowe całego klucza w tym narzędziu też jest możliwe - poprzednim razem postępowałem niepotrzebnie zbyt ostrożnie)


Bym ci podesłał ten zmodyfikowany plik SOFTWARE ale ponieważ coś instalowałeś w międzyczasie to kopii którą mi dałeś niestety nie można użyć - bym musiał mieć nową kopię i powtórzyć to na nowej jeszcze raz.W razie problemu możesz sporządzić nową kopię pliku SOFTWARE i podesłać mi na PW.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...